我的網誌清單

2016年2月14日星期日

茴香泡菜

超市嘅茴香大減價,新鮮度爆燈!
買了很多,取了兩個,做點泡菜。


茴香洗淨,切好,加入多一點嘅鹽,兩個中茴香,我加了1湯匙,拌勻。


等約三小時後,茴香會出咗唔少水,就可以沖水,大約沖三次水左右,沖走過多嘅鹽份。
試試味,等自己知道,此時嘅茴香鹹度如何。


剩飯一碗,蒜頭8粒,薑一小片,小洋蔥半個,蘋果半個,水5湯匙,攪拌成漿。


加入蔥段,韓國辣椒粉,魚露,糖,拌勻,試味,如果食素,可以用豉油+鹽代替魚露。


味道要有少少咸,因為醃好之後嘅泡菜會淡味咗。


加入茴香拌勻。


我鍾意滑一點嘅泡菜,所以剩飯會用多一點,如果你唔鍾意,可以落少啲。


入玻璃盒。


蓋好 ,夏天室溫放數小時,冬天放大半天,再放入雪櫃。


等幾日,就可以食。
這天,清粥小菜。
粟米粥配茴香泡菜,是我嘅一人午餐。


24 則留言:

  1. 唔明點解, 我唔係好接受佢

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 唔係呀,係為咗改善泡菜汁嘅質感,好多時泡菜發酵過程會繼續出水,完成後會水汪汪,泡菜還泡菜,汁還汁,如果有啲殿粉質,咁啲汁就會掛到响啲泡菜上面,口感好啲,同埋個賣相會靚啲

      刪除
  3. 回覆
    1. 我覺得唔用飯, 太水汪汪,口感同賣相都差啲㗎

      刪除
  4. 我最近都煮咗茴香,遲啲同大家分享個食譜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年茴香好平呀, 我等睇你作品!

      刪除
  5. 哈哈…用茴香做泡菜會唔會貴咗啲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 往年係㗎,今年茴香好平呀, 減價時貴大白菜少少咋

      刪除
  6. 原來泡菜是這樣泡制,雖然我不愛吃泡菜,現在知道了!

    回覆刪除
  7. 乜原來要用飯架?又學到嘢,睇好多片都無教用飯

    回覆刪除
    回覆
    1. 用飯啲汁就會掛到响啲泡菜上面,我唔多鍾意水汪汪嘅泡菜囉

      刪除
  8. fennel , we don't have that here often though

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗有都係入口,會好貴。。。

      刪除
  9. 茴香其實咩味呢, 我未食過, 呢邊見過有但好貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有少少八角+西芹嘅味,味道好清甜

      刪除
  10. 回覆
    1. 如果未去頭之前,其實佢好高大架

      刪除
  11. 終於買到韓國辣椒粉嗱? ^_^ 我前日喺離我地廿六公里的小鎮搵到韓人開的雜貨!仲想問你要唔要辣椒粉添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,其實我哋好容易買到韓國嘢,基本上間間亞超都有賣,果次用咗第二種辣椒粉係因為屋企無晒韓國辣椒粉,我又懶去買,於是就用嚟試整,點知真係完全唔得㗎

      刪除