我的網誌清單

2016年2月12日星期五

Leipzig(2)

Specks Hof嘅後面,有呢座獨立咗出嚟嘅建築。


呢間叫Riquet嘅,曾經係一間大公司,有好多分店,依家係一家咖啡店。


佢最特別嘅,係呢個中國式嘅建築。



好明顯係畫咗中國美女圖。


仲有啲東方特色嘅象頭。


因為呢間公司,曾經係賣日本同中國茶。


仲係一家可可同朱古力嘅工廠。


1745年成立,Riquet其實係法國嘅姓氏,因為呢個家族,係由法國移居德國嘅。
呢間公司經歷過多次轉手,响2002年時,將建築物嘅大部份拆去,剩下現在見到嘅,作為紀念。


大門前放咗啲古董,睇下以前洋人眼中嘅亞洲人。。。


跟住,行下Naschmarkt。



歌德雕像。


舊交易所。


16 則留言:

  1. 洋人眼中的中國美女, 係咪就係 Lucy Liu 咁嘅樣呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係果啲啦,鳳眼+健康膚色,安祖娜baby洋人覺得冇乜特別

      刪除
  2. 洋人睇中國人,應該是由李小龍的出現而改變。

    回覆刪除
  3. 設計幾特別,相信設計上有她的故事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估係,一定有段古,應該幾得意添

      刪除
  4. 點解鬼佬畫親中國人多數都係清裝?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當時列強勢力開始入中國嘛,明朝應該仲未有咁多洋人响中國

      刪除
  5. 我覺得鬼佬睇中國人同我哋自己睇係好唔同, 佢哋靚既標準同我哋差好遠。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係物以罕為貴,鳳眼,健康膚色嗰啲冇佢哋份,就會覺得靚同特別

      刪除