我的網誌清單

2016年2月18日星期四

廢物利用之手卷篇

買魚嘅故事仲未完。
每次買原條三文魚,我都唔打魚鱗,反而會去皮,因為三文魚魚鱗要打幾哂時間,而且,我通常都係蒸或者整鍋物,無人會想食魚皮。
其實三文魚魚皮好好食,不過一定要炸!
今次好好心機地打魚鱗,再起魚皮,魚皮要帶少少魚肉,上粉漿炸脆。
未炸之前睇落好少,炸完又一大碟。


今晚我哋食手卷!
一早預備好壽司飯,仲有青瓜絲同沙律醬,整好兩大碟手卷,沖好一大壺綠茶,就同王子大啖大啖吃。
王子初頭見我整魚皮手卷,十分懷疑,哈!食完即刻大讚,三文魚魚皮响佢心目中一直係廢物,原來廢物得到好好處理,就會變上菜。
呢個菜式,响本地壽司店只係有時會見到,有時仲要係熟客先有得食,一個魚皮手卷,索價要4歐㗎。


21 則留言:

  1. 你哋唔係一餐食晒呀嘛??

    回覆刪除
  2. 有冇試過用fried pan 慢火輕煎塊魚皮,直至皮脆為止,用來送啤酒就最好!
    如果塊脆皮可以包壽司代替紫菜,未試過,唔知會點?

    回覆刪除
    回覆
    1. 塊脆皮應該唔可以代替紫菜,捲唔到呀

      刪除
  3. 回覆
    1. 以後都係要多啲留返塊皮。。。

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,真係好食,不過真係多啲功夫

      刪除
  5. 回覆
    1. 唔係,淨咗三件,宵夜食埋,哈哈哈。。。

      刪除
  6. 嘩好多手卷喎, 食得晒?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係,淨咗三件,宵夜食埋,哈哈哈。。。

      刪除
  7. 炸三文魚皮我一個人可以食好多架

    回覆刪除
  8. 我地每次買三文魚一定要番層皮, 老公喜歡煎脆卜卜食, 好正架.

    回覆刪除
  9. 令我想起香港仔筲箕灣的炸魚皮, 用來送魚蛋粉和片頭, 十分味美, 只是我有過敏, 全個我在香港假期裡, 只可以小食一碗, 多就會生病了. 有次我在香港食新鮮鯇魚皮, 好食到有如上海海蜇皮.

    我這裡會回收超市和食品加工廠裡的魚類廚餘, 用來做 OMEGA-3, 或魚油丸.

    在歐美外邊食魚皮, 這些全是手夫錢, 通常餐館要多加人手來應付, 所以要預訂, 不能即叫即有.

    回覆刪除
    回覆
    1. 新鮮鯇魚皮唔多地方有得食啦,真係要好新鮮先整到,同埋唔腥,確係好味啊
      係啦,炸魚皮多手工,而且好難肯定有充足貨源,所以我哋一係响貴啲嘅餐廳,一係熟客,先有得食

      刪除
  10. 我們會把魚骨和魚頭煎香後, 來加芫茜放湯. 味美呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企都有用芫茜放湯,不過通常係滾皮蛋魚片囉

      刪除