我的網誌清單

2016年2月26日星期五

自製天然方便湯底粉

呢幾年,少咗好多食即食麵。
好多時候,都係自己煮粉食,有時連麵都係自己整。
湯底呢,有時就會煮定啲肉湯放雪櫃,隨時有得用。
今年要少啲食肉,咁要多啲整其他湯底喇。
今日,會整個天然方便湯底粉。
材料有海帶/昆布,蝦皮,魚乾,冬菇。


材料其實可以加加減減,如果你食素,可以用幾種菇,再加啲海帶/昆布代替。
如果有需要,可以用濕布先抹一抹啲香菇。
先將啲冬菇同魚乾搣碎啲,亦可以用攪拌機代勞。
全部材料,白鑊用中火炒,炒一陣會出現少少啪啪聲,跟住略為收細少少火,繼續炒至有香味同材料開始乾身同脆,通常10-13分鐘左右便炒好。


跟住放涼,然後磨成粉,如果材料無炒好,一來唔夠香,二來好難磨得幼。
睇下幾似啲即食湯粉,不過呢個健康好多,無添加㗎。


跟住加啲鹽同糖,拌勻,可以幫助保存。
入玻璃樽,放雪櫃,就可以當方便湯底粉咁用。
煮餸,做湯底,醃肉都可以用。
不過請注意,呢個始終係天然嘢,無加任何增味劑,味道點都唔夠市售嘅雞粉,菇粉嗰啲咁惹味。
如果你喜歡濃味啲,煮嘢嘅時候可以配合少少上湯,或者味噌,豉油,感覺會惹味啲。


21 則留言:

  1. 我通常即煮即食,最喜歡加番茄。

    回覆刪除
    回覆
    1. 即煮即食嘅湯底我要落啲肉或者魚,淨蔬菜個湯好淡。。。

      刪除
  2. 我都係會用番茄,或者魚乾蝦乾, 有時又會放味噌。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我通常係番茄,蔬菜,肉湯,味噌等等,再加呢隻湯底粉

      刪除
  3. 回覆
    1. 太淡我哋接受唔到,即食嘅又驚冇益,所以要自製。。。

      刪除
  4. 我啱啱食完即食麵做晚餐。

    回覆刪除
  5. 這個健康過雞粉好多, 請問你點磨成粉呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用磨咖啡豆機,除咗部機信譽要好,材料一定要炒得夠乾夠脆,就會磨得好細啦

      刪除
    2. Thank you. :) 我都想整, 不過無這個機.

      刪除
    3. 我其實都係特登買嚟磨粉,磨香料,因為唔係好貴,20歐左右已經有一部

      刪除
  6. 想問你用甚麼攪碎機來打這樣的湯粉?
    睇嚟真係好粉呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用磨咖啡豆機,除咗部機信譽要好,材料一定要炒得夠乾夠脆,就會磨得好細啦

      刪除
  7. 回覆
    1. 湯底太淡我哋接受唔到,即食湯底又驚冇益,所以要自製。。。

      刪除
  8. 我通常用魚乾嚟煮湯底。我無機磨粉,呢樣湯底粉唔駛諗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為部機算平,磨粉之後出味會好啲同快啲,同埋可以食埋落肚,原材料煲完次次都無人食。。。

      刪除
    2. 呢種湯粉做法好正呀!!!我朋友寄過類似的給我 (日本嘢,三種魚乾粉加紫菜粉),我估可以自己再加冬菇粉,就會更好味啦! ^_^

      刪除
    3. 係呀,其實可以隨意配搭,而且如果買到嘅話可以用其他民族嘅乾貨添,日本貨好貴啊

      刪除
  9. Hello,我腦海裡面有呢個idea好耐啦,原來有人同我冧法一樣,想問如果人手磨粉可以嘛?

    回覆刪除