我的網誌清單

2016年2月21日星期日

Mahdia(1)

享受陽光海灘,酒店設施之餘,我同王子都有出去day trip。
第一個去嘅城市,叫Mahdia。


同歐洲好唔同,好有異國風情,好興奮!



趁早就要去街市睇下嘢。




魚市場。


好多嘢睇。
上次去意大利見到啲海產,覺得好有天堂feel,嚟完呢度,覺得見到新天堂囉。


劍魚呀,好新鮮嘅劍魚呀,可惜呢度唔係日本,否則有劍魚刺身食。。。


超大條呀!




啲蝦好大隻,長過王子隻手!


有啲似紅衫。



呢隻魚好搞笑,歪眼魚!


有啲似。。。石九公???


呢度個個魚市場都有刀手,無估錯,買完俾少少錢,就可以叫佢幫手劏魚。


佢見我影相,好開心咁叫我影佢,仲即時交出甫士來。



好多魚仔,平到飛起。




25 則留言:

  1. 呢到D魚我地全部都有。 如果你住BnB 可以自己買餸煮飯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉,我哋相反,大部分都無。。。
      我唔想放假都要買餸煮飯呀,所以今次係買咗全包package,無廚房設施

      刪除
  2. TUNISIA, 前意大利法國殖民地, 跟 ALGERIA 鄰近, 聽說一出海岸線, 就不太平了, 人們會叫遊客一定不要走上山區.

    那裡都是同一的地中海, 漁船都是在同一海域捕撈, 所以意大利魚市場好有天堂FEEL, 這裡也是吧, 不過看價錢, 好像不平宜.

    近年加國海鮮貴了很多. 龍蝦減價都要近年10一磅, 王帝蟹也要$50磅, 而COD 也要十元磅,



    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,應該係法國呀,依家都仲好明顯,因為佢哋法文好叻,而且周街都見到法包,哈哈哈。。。
      呢度啲魚大條好多,而且相對意大利,平好多呀

      刪除
  3. 睇見咁多魚,那點止係天堂呀,直情係皇宮(龍宮)啦!

    回覆刪除
  4. 見到劍魚我都係諗起刺身.

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 多謝你呀!
      通常細鯊魚可以用來炆,煮咖喱,一大條嗰啲就可以切成魚排燒或者煎,或者起咗嚟做魚柳,因為鯊魚無乜骨㗎

      刪除
  6. 大大小小魚都有,目不暇給!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度真係好多海產睇呀,又平!

      刪除
  7. 真係好多魚, 不過唔啱我

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 呢度真係好多海產睇呀,又平!

      刪除
  9. 好多魚呀, 啲蝦大得好誇張

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲好平呀,啲蝦咁大隻又新鮮,都係20歐1kg咋

      刪除
  10. 我去到 Croatia 的蚊型魚市場都已經勁開心,你呢個堅係人間天堂﹗ ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我諗我哋嘅處境差唔多,就會覺得呢度係人間天堂。。。啲魚仔幾蚊港紙1kg咋。。。

      刪除