我的網誌清單

2016年3月30日星期三

復活遊(1)

復活節嘅星期六,天氣十分好,我決定去姨媽傢俬行下。
乜都買唔到,人又多,好快就走人。
這次去嘅係位於Sindelfingen 嘅分店,走嘅時候看到路牌,說步行5分鐘便會到舊城中心,反正有時間,又去睇下囉。
首先遇到嘅,係古惑紅綠燈。


佢嘅公仔,係隨意出,會轉公仔㗎。


 星期六,有個露天街市。


見到呢件藝術品,出自Bonifatius Stirnberg嘅手。


除咗中間嘅主池,旁邊仲有六個小池,呢六小池代表咗Sindelfingen嘅邦交城鎮。



個設計最特別嘅地方,係個作品郁得架,可以轉動方向,啲關節位都係郁得嘅,有啲似Barbie咁,所以呢個作品,係無固定形態嘅。


又係花開嘅季節,最近屋企周圍,經常見到呢個情景。


我好鍾意呢間屋呀,小時候,經常幻想自己有一間。。。


行下行下,開始見到舊屋啦。



呢個屋群組,勁靚。


 估下依家用來做乜?都幾難估。。。


竟然係用嚟修理鞋!






行行下,見到有湖。





真係好俾心機去保存。



不過都唔係間間係咁,有啲無打理嘅,好有鬼屋feel。





呢度啲舊屋,偏向好大間。




完全好似走咗入古代咁。


啲屋都係歪歪斜斜,但係係好堅固嘅。





呢間係民居,你會唔會鐘意屋企係咁?


定係呢一間連車位好啲?



行行下,見到佢。


我叫佢,佢又叫返我,仲走埋嚟同我聯誼添。


咁盛意拳拳,我又坐低,同佢玩番一陣先。

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 將來可能會,我哋久不久出遊,要搵到人幫手照顧先得

      刪除
  2. 個設計如果係中國內地,應該好快俾人整爛。

    回覆刪除
  3. 個紅綠燈真係好攪野,我本身唔太愛貓貓,平時好少接觸呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,會變,仲唔知幾時會變添

      刪除
  4. 呢個啱我行喎.啲屋睇極都唔厭㗎我.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個鎮我久不久都嚟,但係從未入過舊城,原來咁多舊屋喎

      刪除
  5. 天氣咁好,唔出街就浪費了美好的陽光了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,前後個幾日都係橫風橫雨

      刪除
  6. 你那邊歷史悠久,有很多古老大屋好看,而我呢邊啲大屋就一間拆完又一間(地產市道好好嘛),點及你哋德國的房屋政策咁好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲舊屋一定唔俾拆,又唔俾改裝裡面,同埋我哋呢度,真係唔興拆嘢,反而興不斷翻新

      刪除
  7. d屋咁多木條係裝飾定係真係用黎支撐?有密集恐懼唔可以望太耐。hahha..覺得d新屋靚d。而家周圍開花, 係時候去影靚相!

    回覆刪除
  8. 嘩~隻貓貓好似當年有本漫畫叫做我為貓狂裡面嘅大肥喵加德里奧!😹

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,係呀,好肥(強壯?)㗎

      刪除
  9. 古董屋入面唔知係咪好現代化㗎呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果個屋主肯洗錢,可以好現代化㗎,不過當然唔可以同新屋比較啦,佢嘅渠,隔音,採光,保暖等等,始終唔會好似新屋咁好

      刪除