我的網誌清單

2016年3月23日星期三

周日午餐

上一個周日,天氣好到不得了,陽光充足之餘,仲好溫暖,王子仲竟然可以著短袖衫!
難得天氣咁好,我跟王子馬上去整理個小菜園,準備定夏天嘅耕種工作。
中午,食得好豐富,顏色繽紛。


天氣暖咗,沙律菜最近生得好快,基本上隔日就可以收一次嚟做沙律。
今天又每樣剪少少,配合之前整嘅意大利漬茄子,做個沙律。


好耐好耐冇食椰菜卷啦,因為做椰菜卷我只喜歡用扁椰菜,而呢種椰菜淨係得土超有,終於有一天,我的起咗心肝,山長水遠去買。。。
因為要減少吃紅肉,這次嘅椰菜卷無用豬肉,係用火雞肉整,原來都好好味喎。
這菜式隔夜食才入味,所以我特意早一晚做好。


主食係紅豆飯。


我影完相,王子已經急不及待將午餐搬出小菜園,要在陽光下吃午餐,畢竟經歷咗個長長嘅冬天,突然有咁暖暖嘅天氣,真係唔想浪費。

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 可能我响南部呀,不過都係得兩日係咁,跟住又凍返啲啲

      刪除
  2. 星期六我都係著短袖在陽光中午餐。
    扁椰菜我最近第一次買,要兩歐一個. 佢冇咁硬,幾好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,扁椰菜有啲貴㗎,不過就淋啲同甜啲,我覺得洋超賣啲圓型椰菜唔多好食

      刪除
  3. 其實,我這裡的天氣好過香港的濕濕淋淋!

    回覆刪除
  4. 椰菜卷,唔知係唔係奧地利或匈牙利菜式?我都好耐冇吃過啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 東歐好多國家都有,我好鍾意食,但係大嘅扁椰菜唔易買到

      刪除
  5. 沙律菜香港很貴,我試過之後冇再買,香港更差又熱又凍又濕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我覺得響香港住,天氣算係比較差嘅一環

      刪除
  6. 可以自己種菜食, 好羡慕呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你未必鍾意㗎,因為自己種菜要預咗曬黑呢

      刪除
  7. 咁王子會好鍾意新加坡啦,日日太陽

    回覆刪除
    回覆
    1. 星馬泰印尼都鍾意,有太陽又有海

      刪除
  8. 星期日+好天氣+食物又色香味俱全+陽光下...想像到係一個愉快既lunch!

    回覆刪除
    回覆
    1. 愉快㗎,好耐冇咁暖啦,個人心情同動力都唔同咗

      刪除
  9. 回覆
    1. 試下啦,啱食可以多啲整,健康過食白飯

      刪除
  10. 健康又好味, 有太陽人都開心D. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,成日陰天,個人會有啲抑鬱㗎

      刪除