我的網誌清單

2016年3月25日星期五

番茄牛肉湯烏冬

之前做椰菜卷嘅時候,我刻意煮多啲湯。
因為用椰菜卷煮出嚟嘅湯頭實在鮮甜到不得了,每次當王子狂食椰菜卷之際,我就會掛住飲湯。

自從買咗製麵機之後,街外嘅乾貨米粉,米線,通粉全部食得好慢,反而就成日去買啲特別嘅,健康嘅麵粉去製麵。
是日整啲幼烏冬。


隔夜湯加啲鮮牛肉,加啲新鮮烏冬,整成番茄牛肉湯烏冬。
加杯咖啡,成個港式常餐就出咗嚟。


21 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢個幾好呀,有機會我想買埋其他模具

      刪除
  2. 回覆
    1. 我以前响香港住,好鍾意叫呢樣嘢食㗎

      刪除
  3. 我試過用麵包機打麵團,打好了要用人手展平切條,嘆!很費時,做了兩次又懶了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,而且都幾考功夫㗎,好難切到平均,好幼嘅麵更加係切唔到

      刪除
  4. 回覆
    1. 而且夠快,十幾分鐘已經整好成斤麺條

      刪除
  5. 回覆
    1. 我諗可能會少啲牛肉,香港鮮牛肉好貴呢

      刪除
  6. 回覆
    1. 有㗎,隨機買有四個size,另外可以再買其他size,但係好奇怪,另外啲size歐美都冇,剩得澳洲有

      刪除
  7. 哈哈…呢部機就快連本帶利都賺番啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定會,我哋啲西洋新鮮麵賣得好貴㗎,亞洲新鮮麵直頭無得賣

      刪除
  8. 好耐無食過的配搭,呢幾日整下先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個幾好,感覺上係茶餐廳最健康嘅食物之一

      刪除
  9. 啲麵條好靚呀, 我都好想有部製麵機.

    回覆刪除
    回覆
    1. 諗下先啦,部機都貴貴地,同埋都大部㗎,但係成品係ok㗎

      刪除