我的網誌清單

2016年3月31日星期四

復活遊(2)

繼續行。


其實啲屋真係好靚,各有特色,如果要揀一間最靚嘅,我應該揀唔到。




呢間我覺得好有特色呀。


佢用咗幾隻鮮艷嘅顏色去裝飾個外牆,而個屋頂瓦片係橙色㗎。


呢一組屋群都靚,下面係石砌㗎。


原來黃色呢間好大間,寫住1592年落成,依家係一間博物館。


全相係咁嘅。


行返去中心地帶,啲屋仔已經改裝成咖啡室。


呢間仲有埋穀倉同停車場。



呢間我鍾意個用色,灰色拼綠色,比較少見。


呢間都好得意,响啲瓦片中間開啲窗,其實呢個屋頂好高,可以分到三層出嚟。






睇下道門幾高,係名符其實嘅大門。


屋又睇完啦,行過見到呢個藝術品,都幾得意。
個小朋友不斷轉,轉得快,就會見到漩渦。


阿媽叫極都唔肯走,索性唔再叫晒口水,企埋一二邊吹水。


跟住入咗個大商場。


商場幾醒目喎,啱啱有間吉鋪,趁著復活節唔好晒,用來做宣傳兼搵下錢。


比咗錢,就可以入去揀蛋,根據蛋底部嘅號碼,就可以換禮物。


轉車時又去咗另一個商場八。
又係復活節嘅節目,係快閃黨式嘅唱聖詩。
不過佢哋就唔係同一時間做同一樣嘢,而係各自散開,隱藏喺人群中,到自己個part時,就突然聞歌起舞,唱完之後就散開,去第二度集合,再唱過。


行到好攰啦,跟住有長假期,入去超市望望有無跳樓貨先。
果然有!係超靚嘅士多啤梨,500g一盒竟然係0.48歐咋,真可惜王子不在家,否則我會大手入貨,睇怕今年都唔會再見到咁平啦。


12 則留言:

  1. 哩個城市中文叫...辛德爾芬根,原來喺巴登-符騰堡州的一個城市。位於斯圖加特西南15公里,唔怪之得哩度,咁有羅騰堡舊城的屋宇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,其實呢啲仲保留有舊屋嘅城鎮好多㗎,好多我都未去過

      刪除
  2. 回覆
    1. 靚呀,尤其係呢度啲人放好多心機去打理

      刪除
  3. 我有朋友係法國間屋都似咁樣架

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔出奇啦,尤其係法國東面,超多添呀

      刪除
  4. 原來仲有咁多. Mark低有機會要去睇吓.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋附近啲城鎮,仲有唔少舊屋睇㗎

      刪除
  5. 回覆
    1. 我哋未減價前都平,因為復活節呀,都係0.99歐咋

      刪除
  6. 啲屋好靚,但保養費就真係好襟計啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知政府有無幫手資助吓呢。。。

      刪除