我的網誌清單

2016年3月8日星期二

半熟法包

某天逛超市,見到一堆人圍住一堆貨。
原來係圍住半熟法包。


有。。。三折!!我又買番兩包先!


家中嘅意大利漬茄子已經做好。。。好香呀。。。開咗食唔晒記得放雪櫃。。。
意大利漬茄子吃完了,那些油都是精華,千萬不要倒掉,用來做沙律油,燒雞醃料十分正!


仲買咗刁草鯡魚。


家中常常種着苜蓿芽,拿一點來用。


半熟法包好簡單,放進焗爐190度,8-10分鐘便焗好。


新鮮麵包做午餐,懶人精選。


28 則留言:

  1. 半熟法包,你焗得好靚呀!

    回覆刪除
  2. 半熟法包, 我又係未買過

    回覆刪除
  3. 嘩!真係好平呀!我哋隔夜嘅都要賣個幾一條啦……
    我想話你知,你在我日誌上留言又看不見啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 平到震呀。。。
      係呀,留言被吃掉嘅問題,我久不久都有架。。。

      刪除
  4. 半熟法包我時不時都買

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 係呀,我沖完咖啡,擺好啲食物,個包已經焗完啦

      刪除
  6. 法包焗到金金黃黃,好味道

    回覆刪除
  7. 所有料都係自家製, 夠晒健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果唔係太煩,我都會盡量自己整,安心的呀

      刪除
  8. 好想食,不過我唔識整,去買!

    回覆刪除
    回覆
    1. 買啦,法包配素食餡料都唔錯呢

      刪除
  9. 好想食,不過我唔識整,去買!

    回覆刪除
  10. 點解啲法包可以咁平既? 我間中都係買定包半熟法包放冰箱, 隨時想食焗熱就食得, 好方便.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲係我哋嘅日常貨品,通常都唔貴,不過撞啱嗰日超市大清貨,就咁平囉

      刪除
  11. 回覆
    1. 係呀,好爽脆,依家屋企keep住有種

      刪除