我的網誌清單

2016年3月15日星期二

Sousse (2)

睇完街市,又係時候睇下Sousse個舊城寨。
呢類型嘅舊城寨响北非都幾常見,外面由一幅厚厚嘅城牆包住,裡面嘅街道特色係似迷宮,除非你响呢度生活咗好耐,否則好難認路,迷路亦係好正常,所以以前嘅入侵者唔容易捉到佢哋。


舊城寨通常有幾個唔同嘅出口,响其中一個,我哋見到有雀鳥市場。


突尼西亞人似乎好鍾意養雀,好多時响佢哋屋企門前,院子中,都有掛住籠雀。





呢個城寨好大架,類似一個正方形,我哋都無可能行得晒。


其實除咗固定嘅街市,城寨入面,一樣有啲地攤。


呢啲真係唔知係乜。。。


香料,香料,香料。。。


又有藏紅花。


仲有洛神花。


呢堆好明顯,係用來燒嘅。



又有另一個街市。




呢啲,見到都唔覺好食囉。。。



呢堆就靚到不得了啦。



係咪好吸引呢?



20 則留言:

  1. 回覆
    1. 我本來想買個吉塔鍋,可惜佢要用明火煮,唔啱我屋企用呢

      刪除
  2. 回覆
    1. 我本來想買個吉塔鍋,可惜佢要用明火煮,唔啱我屋企用呢

      刪除
  3. 最後嗰啲缸瓦好靚喎,圓頂有小窩的唔知有乜用呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 圓頂有小窩的叫吉塔鍋(tajine pot),通常用來炆嘢

      刪除
  4. 唔覺好食o個d係咪甜㗎?

    回覆刪除
  5. 我去旅行都喜歡周圍行,周圍睇,總之返到酒店就得喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢邊好方便,可以搭的士,不過我哋揀咗搭火車

      刪除
  6. 原來突尼西亞去像土耳其,流行彩繪瓷器。

    回覆刪除
  7. 我都好鍾意行市集,
    而見到似石頭物品,喺眯煮食餸用?
    香料唔識用,而陶器色彩確喺幾靚,
    有無買啲回家?

    回覆刪除
    回覆
    1. 石頭果樣我真係唔知係乜,諗咗好耐都諗唔到
      我本來想買個吉塔鍋,可惜佢要用明火煮,唔啱我屋企用呢

      刪除
  8. 回覆
    1. 係呀,好靚,可惜我屋企用唔到

      刪除