我的網誌清單

2016年3月28日星期一

Monastir (1)

下一站,Monastir。
一出火車站,已經見到舊城寨嘅其中一個城門。


呢個舊城寨,無Sousse嘅咁繁華,靜英英咁。


走出去睇下其他嘢先。



麵包車,不過啲包唔多吸引。


麵包車後面原來已經係街市。


好大塊牛肚呀。


肉檔指定動作。





呢個街市好旺呀,人流好強呢。


呢條街最誇張,掛滿牛頭。


 好多唔同款嘅蔬菜賣,睇落都唔錯㗎。


呢堆嘢最神奇,從未見過,究竟係乜呢????
面嘅應該係牛網油,咁下面呢,我估係一套套咁賣,而一套裡面,有啲好恐怖嘅內臟响裡面。。。


16 則留言:

  1. 佢地都一定係用 halal 方法屠宰, 應該唔駛掛認證

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使啦,呢度真係一個回教主導國家

      刪除
  2. 回覆
    1. 我估賣㗎,牛脷,牛面肉,牛腦係值錢架

      刪除
  3. 香港依家都有肉檔擺個牛頭豬頭出來以證明新鮮貨。

    回覆刪除
  4. 見到佢哋都有賣牛的內臟,突然想到唔知有冇牛鞭賣呢?哈哈…睇見個街市就覺得幾亞洲化!

    回覆刪除
  5. 仲以為外國人不吃內臟添!

    回覆刪除
  6. 不同文化, 飲食不同, 當地食的牛內臟, 可能真係會嚇親自己咖

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知佢哋會唔會好似中國人咁,乜都食。。。

      刪除
  7. 回覆
    1. 上面blog友話香港都有喎,咁你有冇見過呀?

      刪除
  8. 好恐佈呀! 我好耐無見過肉檔係咁架啦, 呢邊啲係切開晒一塊塊放凍肉櫃入面.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲真實感咁重嘅牛頭,又真係旅行先會見到

      刪除