我的網誌清單

2016年3月10日星期四

Mahdia(6)

離開海邊,走入古城嘅中心睇吓。




唔算好多遊客商店,亦無瘋狂被搭訕,逼買嘢嘅情況。


唔知呢啲紀念品啱唔啱你心水??


行行下見到有間靚靚嘅hammam店,hammam即係土耳其浴,雖然名稱係咁,不過hammam其實好多國家都有,並非土耳其特有。


呢間都幾企理,幾雅致。


行入去就係咁,再行入去就係公共浴場,因為係回教國家,公共浴場會分唔同時段,將男女客人分開,本來我同王子都諗住幫襯,但係就要你等我然後我等你,最後都係費事啦。




古城中心有個種滿樹嘅小廣場,唔少本地人响度飲茶,捉棋,吹水。。。悠悠閒閒咁。。。






Mosque of Mustapha Hamza。




Great Mosque。
睇到呢度,Mahdia我哋都行完啦,下次去另一個古城。


20 則留言:

  1. 回覆
    1. 係靜啲,亦都可能係因為淡季呀

      刪除
  2. 我估酒店嘅Hammam先唔分男女.

    回覆刪除
    回覆
    1. 酒店都有分呀,不過如果想男女一齊可以預早book定時間,佢會清場囉

      刪除
  3. 睇落唔似一個以旅遊為主業嘅地方

    回覆刪除
  4. 中國人全世界都去,咁呢度睇唔睇到有中國遊客?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個都見唔到呀,其實我周圍行嘅時候好注目,本地人好好奇,佢哋話好少見到亞洲遊客喎

      刪除
  5. 我都勁怕被瘋狂搭訕!!一般有人走來 sell,我謝絕都無用的話,就會後退、走人,哈哈。D 毯好靚呀!唔知貴唔貴呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個trip都遇到,仲好煩添,不過唔係响呢個古城囉

      刪除
    2. D 毯我無問價呀,不過王子之前响摩洛哥買過,可以好平,又可以好貴,不過如果貴嗰啲,返德國好大機會會俾人打重稅

      刪除
  6. 去旅行最憎就人啲人係咁埋身sell嘢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個trip都遇到,仲好煩添,不過唔係响呢個古城囉

      刪除
  7. 回覆
    1. 係靜啲,亦都可能係因為淡季呀

      刪除
  8. 唔會被搭訕,逼買野就真係唔錯呢,可以自己慢慢睇

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得街市係最可以慢慢睇嘅地方呢,如果係想做遊客生意嗰啲,一望多兩眼,佢都係會捉住我哋。。。

      刪除
  9. 睇這裡, 都唔係遊客區, 所以沒有人來兜售.....

    回教法律森嚴, 連男左女右都怕D人越軌做錯事, 就來個不同時段吧. 聽說如果有人去偷看昅野, 處罰係挖眼咖, 好恐怖, 所以佢地就分開時段. 不過, 我地中國都有浸豬咖, 哈哈哈....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我聽過呢度啲本地賓館同酒店,如果係主要做本地人生意,一男一女入住時,會被要求出示結婚證書。。。

      刪除
  10. 地中海特色就是藍色和白色。加點瓷磚,好舒服。

    回覆刪除