我的網誌清單

2016年3月27日星期日

芝麻香蔥鮮牛肉包

趁著長假期,王子同朋友去咗潛水,係真潛水,因為係早機兼响法蘭克福出發,凌晨開始就要從家中出發。
有人怕路上肚餓,又唔肯定有無飛機餐食,於是提出焗定啲包比佢做糧餉。


啱啱屋企有一堆蔥要清,就整香蔥芝麻包啦。
反正焗,就焗多啲,順便做埋晚餐兼留啲俾自己食,因為,我唔肯定,王子唔响屋企,我會唔會突然懶起來,唔願煮飯。。。
突然想起blog友阿毛啱啱整咗漢堡包,之但係屋企又無免治肉,只有鮮牛肉,咁改喇,整芝麻香蔥鮮牛肉包。
配餐湯,是日餐湯係南瓜西蘭花湯。

20 則留言:

  1. 咁凍去潛水?鮮牛包唔錯喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢去咗紅海呀,所以已經夠暖
      鮮牛包係幾好,感覺上好過食火腿,咸牛肉嗰啲

      刪除
  2. 似香港茶餐廳嘅沙嗲牛肉包咁上下喎,一諗起就想食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 幸福的王子,諗都唔使諗就有得食!

      刪除
    2. Shu Siu:我真係有諗過整沙嗲牛肉包,不過今日整咗香蔥芝麻包,咁費事啲沙嗲味蓋過晒啲香蔥芝麻味,就整咗鮮牛肉包囉

      刪除
    3. Stella:佢唔諗㗎,佢個心已經係咁諗住潛水

      刪除
  3. 回覆
    1. 都幾好,其實我都鍾意食鮮牛治㗎

      刪除
  4. 回覆
    1. 佢有叫我一齊去,不過紅海我去過啦,而且佢主要係同朋友去潛水,咁我日日响酒店等佢,好無聊囉

      刪除
  5. 天啊。。。。好想食!!!(兩行淚ing)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又試下整啲港式包啦,唔太難㗎

      刪除
  6. Li J,也野在你手上都整到咁好食, 讚,讚, 讚 啊!

    回覆刪除
  7. 呢兩日我食鹹牛肉包做早餐呀, 你個鮮牛包仲正添.

    回覆刪除
    回覆
    1. 鮮牛係貴啲同多少少功夫,不過健康啲嘛,其實鹹牛肉我一年都食幾次嘅,不過就唔會太密食囉

      刪除