我的網誌清單

2016年3月3日星期四

意大利漬茄子

某天,王子見到茄子半價,立刻向我報料,機不可失,叫佢幫我買。
我想做意大利漬茄子。
這是一個好多意大利老人家都會做嘅漬物,久不久,也會在高級嘅意大利食品店見到。
今次嘅茄子唔算大條,屬於中型,用咗其中五條。


茄子去皮切幼條,大約尾指咁粗。
準備好3湯匙嘅幼鹽。


 一層茄子一層鹽咁鋪好,然後等5小時,期間用手輕力拌一拌,重複2-3次。


然後擺好個壇,準備開工。
有已消毒嘅玻璃樽,橄欖油,蒜蓉,香草同辣椒碎。


5小時後,茄子出咗好多水,跟住要幫佢哋過三次水,每次要輕力榨一榨,等啲鹽份走返出嚟。


最後一次,要榨乾一點。


將6杯水加1杯白醋混合。


煮滾。


水滾後,放入茄子中大火煮2分鐘多一點,不能煮太耐,隔去水但無需壓出水份。


趁茄子熱,一層油,一層茄子,一層蒜蓉香草辣椒碎,鋪好,最後用油蓋住啲茄子。
加蓋,放陰涼嘅地方漬1星期以上,千萬不要心急早試味。
漬物,需要耐性,必須要等夠時間,才能將食材嘅美味發揮出來。
漬好再次打開蓋時,你會即時聞到一股濃烈嘅意大利香氣,彷彿走進一間意大利嘅雜貨舖。。。


25 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢個要啲時間整,不過好好食囉

      刪除
  2. 你真係好本事呀~👍👍👍

    回覆刪除
  3. 你真係好本事呀~👍👍👍

    回覆刪除
  4. 犀利!我冇咁好心機。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鍾意自己漬同釀製食物,反而做手工就冇乜心機

      刪除
  5. 呢個我至愛食,buffet如果有會食好多.
    Btw香草用邊種?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度啲人又係好鍾意食,buffet如果有會搶住食
      香草每個家庭用嘅都唔同,通常係basil,thyme,或者oregano,我今次用oregano

      刪除
  6. 好好心機啊! 最後5個茄子可以做到幾多瓶啊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔多呀,得4瓶,茄子縮水好厲害呢

      刪除
  7. 一想起意大利香味,我就諗到番茄、橄欖、黑醋、蒜頭、香草……
    和一些臘製食品?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我最鍾意經過啲意大利小店,聞到呢陣味

      刪除
    2. 我哋茄子很貴,普通一條最平都要兩蚊咁上下,貴起來要三蚊以上,所以真係要等特價至買,咁你嗰邊幾多錢呢?

      刪除
    3. 我今次減價買,係0.99歐1kg,1kg大約係2.5條,最平我買過係0.79歐1kg

      刪除
  8. 正,但係我猜我嘅仔會自己打開攞嚟食,哈哈哈!佢好鍾意啲grilled veg antipasti (surprised me in factXD)

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個要收收埋埋囉。。。哈哈哈。。。
      呢個同grilled veg antipasti嘅食法有啲唔同㗎,呢個口感比較清爽,同埋可以放好耐,有時整沙律或者整三文治無配料,我就會開一瓶嚟用囉

      刪除
  9. 我諗我會鍾意焗茄子多D :) 我怕白醋陣味 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以唔可以即刻食,要漬一段時間,等所有醃料互相融合,咁白醋陣味就會變得柔和

      刪除
  10. 我食過銜買既, 連本身我唔中意食茄子都仡唔到咀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個夾三文治好好味,有時間可以整比老公食啦

      刪除
  11. 本身又少少怕醋的味道,但睇落唔錯,攪到我都想試下整

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以唔可以即刻食,要漬一段時間,等所有醃料互相融合,咁白醋陣味就會變得柔和
      或者可以減少少白醋嘅份量都得

      刪除
  12. 回覆
    1. 我哋食啲茄子,好多都係意大利南部嚟㗎

      刪除