我的網誌清單

2016年3月13日星期日

Sousse (1)

呢一日,我哋去Sousse,Sousse有個好出名嘅medina quarter,即係舊城寨,一入城寨,已經見到街市,咁一定入去睇睇啦。



嘩,文盲呀。。。





依然係樣樣新鮮。


唯一一樣賣得貴過歐洲嘅,係青口。



突尼西亞人買餸好認真,見佢哋响檔口前企好耐,又同同行者討論一番,跟住又同檔主討論一番,最抵死係,佢哋搞一大輪之後,竟然仲可以唔買,而檔主仲係笑笑口,唔會作出任何問候性嘅行為。。。



好耐冇見過新鮮蟹啦,突然好想食蟹粥。。。




其實淨係睇啲色澤,反光度,已經覺得好新鮮。


又見到蟹,好平咋,唔駛三歐有1kg,呢隻應該係藍蟹吧?!唔知藍蟹好唔好味呢??


食麵包都係本地人嘅習慣。


突然見到佢!!
係潤餅呀!即係新鮮嘅春卷皮,我諗依家香港都好少見啦。
新鮮潤餅可以即食,用來整潤餅卷,又可以整成懷舊糖蔥餅,唔知依家香港仲有無呢??
當然潤餅仲會用嚟整炸春卷啦,我哋响酒店食過,睇住佢包同炸,好好味呢。
想不到,竟然在非洲碰上潤餅,人生真係有好多估唔到嘅事。。。


吊起啲香蕉嚟賣,呢種呃香蕉伎倆,我好耐冇見過啦。


仲有呢檔都幾特別,係賣醃好嘅橄欖同辣椒,同土耳其人一樣,突尼西亞人好鍾意食呢類型嘅食物。


25 則留言:

  1. 唔好話新鮮蟹,連罐頭蟹肉我呢度都要去亞超先有.

    回覆刪除
  2. 個街市都好企理喎,而且海產豐富,怕且他們生活水平也不差呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得唔差呀,有海有湖又有肥沃土地,食材方面好充足

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,佢哋鍾意去街市多過超市㗎

      刪除
  4. 佢哋搞一大輪之後,竟然仲可以唔買,真係得閒囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁諗,時間絕對唔係金錢,先有咁嘅閒情逸致

      刪除
  5. 回覆
    1. 香港的藍蟹好食㗎!

      刪除
    2. 我其實唔肯定呢種係似水蟹多啲,定係花蟹多啲

      刪除
  6. 街市街市街市 <3 , 藍蟹好鮮甜㗎,用來煮蟹米粉好味

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪冇乜肉,但係又好鮮甜果種?比較啱煮湯/粥果種?

      刪除
  7. 回覆
    1. 好新鮮呀,咁多海鮮個街市都唔覺臭

      刪除
  8. 以前香港都一樣有人情味, 我老媽無帶錢都可以買到一堆餸返屋企

    回覆刪除
  9. 你真係識好多野, 我真係唔知咩叫潤餅!同埋你好眼利啦!!
    d麵包都好巨!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新鮮潤餅好好食架,你經過舊區嘅新鮮粉麵鋪可以問下,我記得好似係荃灣,仲有得賣架,可以用來整素食嘅wraps

      刪除
  10. 咁有冇買番D潤餅回家試下? ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀,潤餅最好買咗即日食,擺耐咗就唔好食架喇

      刪除
  11. 我連潤餅都未聽過呀 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 類似福建嗰啲薄餅,我記得响新加坡,馬來西亞都見過㗎

      刪除