我的網誌清單

2016年6月16日星期四

炒年糕

周末勁忙,有訪客來我家小住,於是同王子一同打掃。
平時我們二人都很懶惰,絕對不是那種勤於清潔家居嘅人,不過每次有訪客,就點都會打掃吓,所以訪客對我們來說,是一種清潔嘅推動力。


家中有點剩菜,樣樣有啲,人好懶惰啊。。。。。想想原來仲有包乾年糕,馬上泡水,炒年糕,功夫少嘛。

樣樣有啲,加埋就一大鍋啦。
是日亮點是那些小小的甜豆,下了幾天雨,終於可以趁住放晴,採收一點啦。

王子很愛吃年糕,說喜歡它的口感,大概下次再去亞超,要買返一兩包做儲備啦。

23 則留言:

  1. 我都鍾意食煙韌的口感呀,或者係糯米整的都鍾意食。

    回覆刪除
  2. 想知道乾年糕要浸泡多久才可以用?
    之前買過,店員說用熱水浸軟便得,但煮後我仍覺得很韌不夠軟熟,是否要將年糕炆耐些呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 要視乎牌字,我個隻要浸泡18-24小時
      年糕炆完再焗一焗通常都已經ok,如果你鍾意軟一點,可以先出一出水,然後先再炆

      刪除
  3. 回覆
    1. 我第一次煮俾佢食,佢已經好鍾意

      刪除
  4. 我就最怕食年糕,唔like個口感.

    回覆刪除
  5. 咁如果我是你鄰居就好了,一來我會俾多的你們清潔家居的動力,二來做你倆的訪客我又有口福,算是互惠互利,也是一箭雙鵰,咭咭咭!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同王子其實都好太壓力,旁邊啲鄰居都係老人家,非常整潔果種,我哋兩個就。。。。

      刪除
  6. 好可惜😢
    我不能吃年糕,試過幾次郡胃部不適😥

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢樣比較難消化,我識有啲朋友又係食唔到

      刪除