我的網誌清單

2016年6月2日星期四

黑松露白蘆筍燴飯

上次去意大利時,買咗幾瓶黑松露同白松露,今天開一瓶讓王子吃過夠。
家中還有白露筍,不如做個素燴飯吧。
易潔鑊內加入少少油,用中火煎煎特小號嘅意粉。


直至煎到啡色。


我今次用土耳其米,但係亦可以用日本米,意大利米,short-grain就可以。
米洗乾淨之後,浸水2小時。
將米隔去水,放入鑊內,加入一杯清水,鹽同黑椒碎,攪拌一下。


水開始少,唔夠要再加水及攪拌,每次加少少,唔好過多,直至米開始軟化,便可加入半杯牛奶。
因為米曾經浸水,煮嘅時間會快好多,如果無事前浸水,就有排煮啦。。。


再加入已切粒嘅白蘆筍,攪拌,煮多5-6分鐘,待飯嘅軟硬度合適,再試味便可。


最後加入番茜碎,拌勻。


上碟,再放上黑松露,就完成啦。


小菜園嘅沙律菜瘋狂長出,呢排日日有沙律食。。。
沙律加燴飯,又係一餐簡單素食。


30 則留言:

  1. 黑松露會唔會搶咗白露筍個味呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我主要係想要白露筍爽脆嘅口感,同埋我今次冇落任何高湯,要靠佢嘅甜味,我覺得係兩種口味,無加黑松露會清淡啲,加咗黑松露會惹味啲

      刪除
  2. 又冇諗過可以咁煮,是你私人的料理方法嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次跟咗土耳其嘅煮法,但係又加咗啲歐洲嘅元素响裡面

      刪除
  3. 加小號意粉是為了有不同口感? 你無加芝士應該無risotto咁laau. 等我又試下先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 用呢個方法處理過嘅小號意粉,會有一陣類似油炸鬼/炸麵筋嘅香味,令到個素飯冇咁平淡,多一份香氣,係土耳其人教我㗎。你講得冇錯,其實我今次係特登唔落芝士㗎,因為天氣暖咗,想食得清爽啲

      刪除
  4. 健康的一餐^^
    小意粉幾得意

    回覆刪除
  5. 咁樣依幾得意!d意粉係生煎?定淥左先?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定要生煎,咁樣會有一陣類似油炸鬼/炸麵筋嘅香味,令到個素飯冇咁平淡,多一份香氣,呢個方法好多素食者都知㗎,應該啱你用喎

      刪除
  6. 加左黑松露, 即時升呢

    回覆刪除
  7. 我今次跟咗土耳其嘅煮法,但係又加咗啲歐洲嘅元素响裡面

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 我今次跟咗土耳其嘅煮法,但係又加咗啲歐洲嘅元素响裡面

      刪除
  9. 我女友睇見都話好特別,好勁,想學!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個好易呢,一個易潔鑊搞掂哂

      刪除
  10. 我家有D幾年都去唔到貨的小星星意粉,今次有望可以清理門戶啦﹗ :D 謝謝分享呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 小星星意粉仲靚呀,如果我有,我都會揀用小星星意粉

      刪除
  11. 我家有D幾年都去唔到貨的小星星意粉,今次有望可以清理門戶啦﹗ :D 謝謝分享呀﹗

    回覆刪除
  12. 飯加麵呢個配搭好特別.

    回覆刪除