我的網誌清單

2016年6月17日星期五

豆莢湯

吃甜豆嘅同時,剩下了很多豆莢。
豆莢是可以吃的,只是比較粗糙多根,但其實味道是清甜的,很適合用來做湯。
洋人,尤其係英國人,中意用佢加薄荷做湯,是初夏嘅一種時令食品。
薄荷湯我麻麻啦,不過依然唔會浪費,一樣會用來煮湯。


我今日煮嘅係:甘筍豆莢粟米湯。
鍋內加入少少油,炒香甘筍粒,加入豆莢炒炒,加入上湯/清水,鹽,黑椒粉,少少香草,加蓋煮約20分鐘,加入粟米,用攪拌棒將湯渣搞爛,隔去渣,試味便可。
樣子一般,但味道很清甜,而且是類似清湯那種質感,不是杰杰的那種。


19 則留言:

  1. 我未聽過用shell 來整湯喎,young pea in the pod就見過有recipe 介紹,不過食得唔好嘥都好嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實第一個教識我嘅都係英國人,佢屋企年年都種豆,都係食得唔好嘥

      刪除
  2. 真係好,食得唔好浪費,何況是有機添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,而且呢排啲菜都幾貴吓,更加唔會浪費

      刪除
  3. 而家有很多以前不吃的都一樣照用,尤其是煮湯。其實呢啲剩餘物資應該更有營養價值!
    你個湯好靚喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得好啱,依家講環保,要珍惜食物,所以多咗人留意呢啲剩餘物資
      哈哈,原來你覺得靚,我以為好多人唔接受到呢隻顏色添

      刪除
  4. 回覆
    1. 自己種,經歷咗個過程,更加珍惜

      刪除
  5. 回覆
    1. 你接唔接受到呢隻湯嘅顏色?

      刪除
    2. ok喎,其實都似青豆蓉煮的湯

      刪除
  6. 回覆
    1. 如果冬天,我會加薯仔,個湯會creamy啲

      刪除
  7. 回覆
    1. 尤其係自己種,會盡量乜都食晒

      刪除