我的網誌清單

2016年6月24日星期五

青豆

終於有啲時間,打理吓個小菜園啦,其中一樣工作,係要清理啲豆。
數量實在唔少,要分階段進行呢。
將豆採收,取下,洗乾淨,剝殼,都唔少功夫㗎。


是日係蒜蓉牛油炒青豆蘑菇。


仲有少少牛筋腩剩咗,同場加映,牛筋腩汁煮小棠菜。


18 則留言:

  1. 咁多功夫都係去買包急凍貨好過.

    回覆刪除
  2. 用青豆煲西人的青豆蓉湯,正,加多兩塊煙肉骨,香!

    回覆刪除
  3. 「將豆採收,取下,洗乾淨,剝殼,都唔少功夫㗎。」絶對明白!

    回覆刪除
  4. 牛筋腩的德文係乜呢? Leiterstück? (買過兩次 Leiterstück,其中一次肥到我唔知點用佢好﹗)

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛腩我哋通常叫Suppenfleisch,有啲冇咁肥㗎,但係就要逐盒揀囉,我通常會買有少少肥嘅,太瘦通常會好鞋
      牛筋係Rindersehnen,亞超有得賣

      刪除
    2. 啊,即係你兩種一齊煮,就有牛筋腩食?咁都幾好喎﹗

      刪除
    3. 係呀,其實一齊炆仲好食呀,個汁香濃好多,不過要有先後次序,牛筋難啲煮得腍,要去到一半腍,先好落牛腩一齊炆

      刪除
  5. 好豐富的一餐,牛筋腩如果撈上海面一定好正^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,正呀,我都諗住再炆一餐食

      刪除