我的網誌清單

2016年6月3日星期五

櫻花粉紅

買回來嘅櫻桃蘿蔔,我用來做最喜歡嘅漬物。
左面係韓式,右面係碌冧漬。


櫻桃蘿蔔被漬後,表面嘅紅色會漸漸退下,由大紅變成桃紅,再由桃紅變成櫻花粉紅,最後會慢慢變白,質地也會逐漸變軟。
只是數小時,我家嘅櫻桃蘿蔔漬物已經變成這種美麗嘅櫻花粉紅,全天然嘅顏色,中心還帶著這一點白心,好好看呢,這個小配菜,用來做成夏天便當嘅裝飾,真的很不錯。


這天我沒有做便當啦,家中還有隔夜嘅自家芽菜炒米粉,簡簡單單,是我的一人午餐。



27 則留言:

  1. 回覆
    1. 辣我就好少遇到,反而係覺得有少少苦

      刪除
  2. 我試過煮熟佢,都係會甩色㗎。

    回覆刪除
  3. 櫻桃蘿蔔仔我覺得漬過會好食多呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得係,新鮮嘅話要切薄片先ok

      刪除
  4. 嘩~好靚呀!用來做伴碟一定好搶眼!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得好靚,而且無用任何色素

      刪除
  5. 第一眼仲以為是紅雞蛋。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 韓式果種係甜辣,碌冧漬果種有用醋,就會有啲酸酸地

      刪除
  7. 好靚! 可惜我唔太鐘意佢隻味

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似樓上blog友咁講,漬過隻味無咁大,會好食好多

      刪除
  8. 我見妳好有心機做漬物、麵豉醬,妳做得喺幾靚,碌冧...魚露??
    真喺可以慢慢嘆,妳好喜愛哩啲前菜小吃,
    我喜歡地道韓式勁辣泡菜?

    回覆刪除
    回覆
    1. 碌冧係食越式撈檬時,會有一瓶酸酸辣辣嘅汁比你倒落去個啲。。。
      我鍾意餐前小食呀,尤其係蔬菜類嘅,韓式勁辣泡菜我啱,但係王子唔like,反而碌冧漬果種佢有like喎

      刪除
  9. 顏色好靚,我覺得碌冧應該會襯味d.

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 我都覺得好靚,而且無用任何色素

      刪除
  11. LiJ,
    好喜歡這顏色!
    爽脆又微酸最醒胃!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得好靚,而且無用任何色素
      呢個可以當餐前小食,啱夏天熱辣辣嘅天氣

      刪除
  12. 回覆
    1. 我都覺得好靚,而且無用任何色素

      刪除
  13. 我都覺得好靚,而且無用任何色素

    回覆刪除
  14. 第一眼以為韓漬嗰啲係車厘茄. 顏色咁靚我都想整, 不過好少見有呢種蘿蔔仔賣.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,天氣熱地方真係會難種啲

      刪除