我的網誌清單

2016年6月23日星期四

回到正常

某天傍晚,送訪客去機場,這個天天購物嘅生活,終於結束。
平均一日超過八小時嘅購物時間,令我消耗咗唔少腳骨力。
我確實不是一個衝動購物型,購物往往會諗清楚自己有冇需要,性價比是否很高,才會買下,所以,我嘅戰利品其實都不多,只有數件,反而買俾王子嘅仲多。

生活,又再次回到正常,呢幾日,我大概要好好休息,回一回氣。
回到家中,已經好攰,隨意煮點東西吃便算數。
前一天晚上,訪客要到超市買德國特產,我又碰上瘋狂跳樓蔬菜,訪客看見減價幅度,驚訝不已,仲連忙拍照話俾啲朋友知。。。
今次碰上半斤裝小棠菜,由1歐減到0.2歐,分分鐘平過香港!!
另一種係雞油菌,都係兩折入貨,雞油菌係貴價貨,王子愛吃之物。
呢兩樣嘢,我都上咗唔少貨呢。


個人好攰,簡簡單單,整個小棠菜雞油菌牛肉炒意粉,加杯冰凍無糖汽水,又一餐。
今次嘅小棠菜好好食呀,好有菜味,品質好好呢。


24 則留言:

  1. 簡單,我最喜歡,又健康的!

    回覆刪除
  2. 最近我呢邊媒體又研究做乜奧地利啲嘢貴德國咁多.主要係呢度超市冇乜競爭喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係真㗎,我哋媒體之前都有報導過,話德國係全歐洲超市競爭最大嘅地方,所以物價最低

      刪除
  3. 回覆
    1. 一啲啲啦,呢個訪客好好精力呀

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,我其實好鍾意食茶記嘅炒意粉,好有鑊氣

      刪除
  5. 我呢邊超市冇你哋咁正嘅大特價,哈哈…其實係完全冇特價菜賣㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋超市競爭好大,成日要減價搶客㗎

      刪除
  6. 我今晚都了包小唐菜 200克 一英鎊有多
    見到佢不知幾開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗英國會容易啲買到亞洲蔬菜,我平時其實唔多見到㗎

      刪除
  7. 唔係分分鐘, 係實際真係平過香港!不緊最緊要係夠晒新鮮!

    回覆刪除
    回覆
    1. 訪客話好食過香港啲菜喎,話香港啲菜好多時係無菜味嘅

      刪除
  8. 二折又真係好平喎@@
    回一回氣煮簡單D一樣好味

    回覆刪除
    回覆
    1. 平呀,而且新鮮,入貨好時機。。。
      係呀,有時都會想食好似茶記嘅快餐,簡單好味

      刪除
  9. 我都喺又懶嘅購物狂...但都要考慮需要及價錢。
    不過要行8粒鐘就真喺唔掂😢😢
    妳煮乜都正,不過汽水..無糖就麻麻😑😑

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我好多時都行到腳軟,不過訪客精力十足,一啲問題都無
      多謝你讚賞!其實無糖汽水係買俾訪客嘅,因為佢日日都要飲冰凍無糖汽水,我同王子好少買汽水,今次都係飲佢飲剩㗎咋

      刪除
  10. 回覆
    1. 係呀,尤其是夠鑊氣果啲,好香呀

      刪除
  11. 0.2歐﹗實在好離譜﹗﹗我今年只買過一次,因為真係好想食,但咁樣一包我呢邊已要 1.5歐,成日食真係有D貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次見到咁平,所以我依家久不久都走去夜購囉

      刪除