我的網誌清單

2016年6月7日星期二

西檸煎軟雞

突然,腦海裡,是在茶餐廳內吃晚飯小菜時嘅情景。
想起西檸煎軟雞呢。
屋企有隻奧地利粟米雞,一如既往,雞腔煲湯,雞肉煮餸。
因為呢個餸勁快手煮完,所以我先煮過汁。
2/3茶匙吉士粉,1湯匙糖,2/3茶匙生粉,少少鹽,半杯水,攪勻,開中大火煮到變透明,加入2湯匙檸檬汁,攪勻,試味。


已醃味嘅雞柳,加入大量生粉/地瓜粉撈勻,要見唔到有濕嘅情況,雞柳表面要沾滿生粉/地瓜粉,等兩分鐘,用大火炸至一邊硬起來,再反轉炸至另一邊硬起來。


淋上汁料,加少少裝飾,搞掂。
簡單吧?!


18 則留言:

  1. 好味道啊, 我以前去街食係我既常餐A, 現在識煮反而吾係出面食. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔難煮,尤其係如果已經有現成雞柳,超快手搞掂

      刪除
  2. 我最近都摷到西檸雞食譜出來,未開工。咁啱架⋯⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能呢排天氣問題呀,大家都想食啲甜甜酸酸嘅嘢。。。

      刪除
  3. 西檸雞一直想煮但係未郁手.

    回覆刪除
  4. 好靚, 吉士粉係有甚麼作用?顏色?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢會比到少少色,不過都係其次,主要係吉士粉有種類似雲呢拿嘅香氣,西檸汁個香氣係用呢種香氣+檸檬汁混合而成㗎

      刪除
    2. ah I see, never had this in HK before, I should make a note and try it next trip 66

      刪除
    3. 吉士粉英文係custard powder,印度超市一定見到㗎,或者見到可以買返一罐,原來整焗西米布甸,奶皇包果啲,會香啲㗎

      刪除
  5. 睇到就知好正…直情仲專業過外面的一些食店!

    回覆刪除
  6. 西檸雞同咕嚕肉一樣好受番鬼歡迎^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,酸酸甜甜,而且無古靈精怪嘢响裡面

      刪除