我的網誌清單

2016年6月28日星期二

白松露醬燒牛仔肉,伴青豆扁豆沙律

家中仲有幾瓶松露醬,王子經常虎視眈眈,問幾時整俾佢食。
佢想食嘅,係松露醬燒牛仔肉。
天氣涼返,就整俾佢食啦。


我今次嘅方法係: 將3湯匙橄欖油,1湯匙意大利陳醋,半茶匙鹽,一茶匙黑椒碎,適量香草碎,拌勻,將大約1kg嘅牛仔肉放入拌勻,入雪櫃醃大概2小時,取出放至室溫,用100度焗爐中層焗1小時40分鐘(想食熟啲就加多10-15分鐘),取出,燒熱煎鍋至好熱,加入油,每面稍為煎煎幾十秒至有啲焦黃,取出,等5分鐘就可以切。

依然係好平均地粉紅啊。


淨係食肉一定唔得啦,點都要啲蔬菜,利用小菜園嘅青豆同沙律菜,做個沙律。
配菜係青豆扁豆沙律。
今次唔食黑松露,食白松露。
燒牛仔肉上嘅,係香氣十足嘅白松露醬。


周末嘅午餐,就係如此簡單。
王子嘅食評係:呢個煮法更勝一籌,啲燒牛仔肉非常稔滑,以後都要咁樣煮云云。。。
梗係唔得啦,次次都做同一樣嘢,仲邊有進步空間呢?!
最後一包嘅優質牛仔肉已經售罄,又要趁機大手買入啦。。。

16 則留言:

  1. 我呢邊超市不常見有牛仔肉,要去肉舖至有得買…並想問你那邊牛仔肉的英文是否也叫veal?
    一公斤燒牛仔肉都幾多喎,有冇剩呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋通常係用德文,無乜用英文呢
      1kg兩個人係多呀,但係因為好好食,仲有白松露醬點嚟食,於是有人狂食,只係淨返100g左右咋

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,一啲硬位都無,好滑但又唔生

      刪除
  3. 回覆
    1. 用呢個方法煮個燒牛肉好滑㗎,不過當然舊肉都要靚啦

      刪除
  4. 少少肉多多菜夠balance^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係咋,王子係相反,唔肯食菜,係咁食肉。。。

      刪除