我的網誌清單

2016年6月22日星期三

買不停

今次嘅訪客熱愛購物,完全不愛觀光,每天購物也不膩。
訪客來的時候,我們幾乎每天都在路上,都是去唔同嘅購物點。
某天,去一個離家遠一點嘅outlet。
天色時晴時雨,不過,天氣涼爽又確係唔錯。


沿路見到大量風車,我很愛看。



還有唔少農作物,已經長得很翠綠啦。



到達目的地。


這個outlet,有點像主題公園嘅購物區,店舖有點小呢。


閒日極少人,行得好舒服。


除咗一般大牌子嘅衫褲鞋襪,仲有廚房嘢睇下。



價錢呢,就麻麻啦,唔吸引囉。。。



雖然我哋都有八大袋戰利品,品牌都啱買,但係店舖實在有點小,車程又較長,都係冇下次lu。

23 則留言:

  1. 回覆
    1. 行咗咁多日,我都係買咗三樣嘢咋

      刪除
  2. 回覆
    1. 啱啱開始,但係夏天嘢未算好抵,反而上年嘅秋冬貨尾就真係平到唔信

      刪除
  3. 我這邊的outlets 和商場沒有兩樣,只是貨品比較集中,有點似羅湖商業城,不過又冇咁大呢!

    回覆刪除
  4. 價錢呢,就麻麻啦,唔吸引囉。。。
    真係有同感。。。

    回覆刪除
  5. 當係outlet一日遊也不錯
    多唔多食店?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得冇錯,我真係當去多個地方,一日遊。。。
      都有幾間食店,雪糕店,咖啡店嗰啲,但係價錢就預咗貴啲囉,不過我哋自己帶咗嘢食,所以冇問題

      刪除
  6. 有八大袋戰利品,都唔少啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試過二十幾袋添呀,今次真係算少

      刪除
  7. 唔明點解去旅行只為 shopping

    回覆刪除
    回覆
    1. 我身邊好多人都係咁,我覺得真係一樣米養百樣人

      刪除
  8. 回覆
    1. 我覺得靚,但係價錢唔吸引,所以都冇乜心機睇lu

      刪除
  9. Outlet 有時都幾平, 我上次同老公買左三對鞋.

    回覆刪除
  10. 我地睇屋時都去過那邊,風景同我新居呢邊差唔多 ^_^ 當遊車河,真係好舒服。
    三十幾對鞋.... @.@ 好誇....

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度風景同嗰邊好唔一樣,我哋果邊無咁多風車呢,或者可能係我唔知。。。
      係呀,好勁㗎,次次都可以三四個喼離開

      刪除