我的網誌清單

2016年6月29日星期三

鮮肉生煎包

去年種嘅大蔥,種得很差。
小菜園還有幾條瘦蜢蜢嘅大蔥,冇眼屎乾淨盲,食埋佢啦。


我想食鮮肉生煎包。
大蔥,幾片薑,剁碎,加入400g免治肉,生抽,糖,麻油,鹽,白胡椒粉,攪拌至起膠,再逐少逐少加入1/4杯水,再攪拌,入雪櫃雪半小時以上。


前一晚,200g麵粉,加少少酵母,大半杯水,拌勻,蓋上蓋,入雪櫃。
第二天,見到咁嘅狀態,即係老麵成功製造啦。


大盤內加入250g麵粉,1湯匙糖,1/4茶匙鹽,拌勻,加入老麵,搓一陣之後開始慢慢加入暖水,直至成麵糰。

老麵好黐立立,所以通常唔使落咁多水。

將麵糰同鮮肉分成等份,我今次會做九個。

將一份鮮肉壓平,中間厚,旁邊薄,放上一份鮮肉。


包好,用手稍稍按平一點。


反轉,搽油,放上芝麻。


然後將有芝麻嘅一面,直接放在已塗油嘅易潔鑊上。
全部做好後,在沒有芝麻嘅一面上塗油,放上芝麻。
每個包之間最好保持一點距離,免得它們發脹時黏在一起。


加蓋,用中小火煎約15分鐘,檢查包向面嘅一方,中間是否已經變實淨,向底嘅部頒是否夠金黃。
ok就反轉再煎多10-15分鐘,至金黃。
開蓋後,煎多一兩分鐘,反轉再煎多一兩分鐘。


煎好,唔好即刻食呀,好熱㗎,等一兩分鐘先好開始食啊。


如果你鍾意薄皮同脆口,可以將麵皮壓薄啲,就會有呢種口感。


如果你鍾意食到啲包包,咁唔好壓太薄,就會有呢種口感。


我呢,兩種都有整!

22 則留言:

  1. 生煎包自細就好中意食,如果仲有零用錢就會買多碗豆漿!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. ok 啦,如果要包好多摺果種嘅,我就搞唔掂啦

      刪除
  3. 睇落唔難喎,我一直都以為好難整﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔難㗎,只要跟住程序去和麵,就好易整到好味嘅生煎包出嚟

      刪除
  4. 好想食啊, 我家無人食這個, 所以好少整.

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解?佢哋唔鍾意食?

      刪除
    2. 係呀, 佢地麻麻地, 肉餅佢地都吾鐘意食架. >.<

      刪除
    3. 肉餅佢地都吾鐘意食架》》好少有喎。。。

      刪除
  5. 回覆
    1. 要煎成30分鐘,三個 pan一齊出動,可以一齊上碟呢

      刪除
  6. 回覆
    1. 嗚嗚嗚。。。唔知點解種到咁衰,今年會再試

      刪除
  7. 生煎包自細就好中意食,小時候吃的生煎包要慢慢咬,因為有美味的汁。
    你的生煎包造得很靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢個裡面有熱汁,真係要慢慢食

      刪除
  8. 我的至愛生煎包,
    去到啲上海舖必吃,
    見妳哩個好靚煎兩面,傳統做法,
    唔知點解依家香港啲上海舖只煎一面😐

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都發覺係呀,淨係得一面!!我估係想慳時間同燃氣。。。

      刪除
  9. 出動3個煎pan一齊煎好有氣勢XXD

    回覆刪除