我的網誌清單

2016年6月6日星期一

西瓜人生

最近西瓜開始當造,我哋每星期都至少買一大個。
某天到貴價超市買有氣礦泉水,見到西瓜有特價。


如果話life is like a box of chocolate,西瓜大概也一樣,要打開先知係乜嘢一回事。
外表睇落靚靚仔仔,敲落去有迴音,打開可能係完全另一回事。

其實每次買西瓜,都係有強烈嘅搏彩感覺,雖然坊間流傳咗唔少揀西瓜嘅秘技,但係我都係覺得唔太work。

今次買呢個西瓜,完全估佢唔到,真係超級薄皮,我真係冇印象,有買過比佢更加薄皮嘅西瓜,而且好甜,仲起沙添。

上年買西瓜唔算太好彩,好幾次都唔係太好食,希望今年會好啲,多啲買到靚西瓜啦。。。

23 則留言:

  1. 睇得出靚到冇朋友,勁吸引!

    回覆刪除
  2. 西瓜要睇一造造,你呢個西瓜咁靚仔,呢造都應該唔差。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同意呀,所以我覺得如果果造唔靚,點揀都冇用,都係差啲㗎

      刪除
  3. 我鍾意買細細個薄皮西瓜, 兩餐食完一個, 太大的,買四份一個, 感覺總是不衛生。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋唔多細西瓜,而且好貴,通常都係大大個,而且通常唔會切開賣

      刪除
  4. 真係超薄皮,我都未見過咁靚!我買開生果檔,因為佢兼賣果汁,所以叫佢開西瓜買一半係ok既,可以睇左先買..hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋好少切開賣,如果有嘅話,要收貴20-30%左右

      刪除
  5. 個西瓜好靚, 要分幾多餐先食晒?

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣熱嘅話試過兩日內食晒,如果唔熱就3-4日左右啦

      刪除
  6. 其實要看進貨買手懂唔懂得入貨,好似我這邊啲超市入親啲外國水果大多都麻麻,可能想賺多啲啩?因為差不多是他們所壟斷,咁被迫也要買啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我通常係買到靚,好味嘅,就會第二日再快啲去再買多次囉,不過我哋啲生果一般唔錯㗎,而且好平

      刪除
  7. 真係講彩數,難買過大細。 我舊年買的無一個特別靚。今年買第一個就OK,我話明唔靚要去換架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上年又係,好好味嘅都係買個一兩次,有一次仲好難食,咁大個都唔知點。。。

      刪除
  8. 回覆
    1. 勁薄呀,今日去咗另一間超市買,又係好薄,不過無呢個咁勁,但係又係好甜,可能今年西瓜會靚呀

      刪除
  9. 薄皮靚靚,夏天食西瓜真係好消暑,我家時時食㗎,明天會用啲皮來煮排骨湯添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,遲啲我都想用啲皮煲湯同煮餸,呢個唔使諗啦,太少皮啦

      刪除
  10. 我都未買過咁薄皮的西瓜.

    回覆刪除
  11. 真係好薄皮喎@@
    通常係來自邊度出產?

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常係西班牙,意大利,土耳其,有時都有摩洛哥嘅

      刪除