我的網誌清單

2016年6月27日星期一

芫荽水

訪客到訪,我真係冇晒時間打理小菜園,其中一種生長到嗶嗶聲嘅,係芫荽。


唔知大家有冇見過芫荽開花,係咁樣嘅,棵芫荽會長到好高而且瘦,啲葉開始似刁草。



小菜園嘅芫荽為數都唔少,咁點呢???
突然,芫荽水呢三個字,在腦海飄過。
係以前屋企老人家會整嘅嘢。
其實唔止中國人,洋人,印度人,南美洲人,都會整類似嘅嘢。
芫荽水外敷內服都得,主要功用係依家潮流最興講嘅detox,即係排毒。
芫荽(最好連根)洗乾淨,加水,慢火加蓋煲十分鐘左右,熄火,唔好開蓋,直到佢完全冷卻。
然後入樽入雪櫃,就可以用來飲用,煲過嘅芫荽氣味無咁濃烈,冇乜怪味嘅。
不過我主要係用嚟洗面,尤其係夏天陽光猛,據說芫荽水有清潔消毒,去暗瘡,美白去斑等等嘅作用。
另一個作用係用嚟做hair rinse,即係用佢嚟沖吓個頭,據說會促進頭皮同毛囊嘅健康,令頭髮可以生得靚啲/重生。
以上都係一啲坊間嘅天然療法偏方,有興趣可以試試。

24 則留言:

  1. 未見過咁大棵芫荽,我地認為佢可清熱降火

    回覆刪除
    回覆
    1. 屋企都係話下火㗎,所以成日用嚟煮芫荽皮蛋滾魚片

      刪除
  2. 幾好喎, 係咪一定要有根先得架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係㗎,不過根嘅功效比葉強,所以如果有,唔好晒,用埋佢囉

      刪除
  3. 幾好喎用嚟外用,細個阿媽有時都會㷛比我哋沖涼!

    回覆刪除
    回覆
    1. 屋企都係,又係會用嚟沖涼同抹身

      刪除
  4. 網上好多家長用芫荽水醫濕疹。我的朋友把洗好,脫水的芫荽,切粒,入冰櫃慢慢用。我都試過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 醫濕疹我又唔知呀,因為我同身邊嘅人都冇呢個問題,你試過,覺得效果點?

      刪除
  5. 回覆
    1. 基本上可以用嚟自製skin products,洗頭水,洗面水,mask,hair rinse,等等

      刪除
  6. 哈哈…我就只知叫芫茜咋。
    細個時母親會滾魚片芫茜湯,聽講可以對抗初患的感冒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我屋企都係咁講,可以對抗初患的感冒,同埋發燒,仲有牙肉腫痛

      刪除
  7. Thanks, Li J!
    可惜我這裡賣的莞茜無根的,效用又如何呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都可以架,不過根嘅功效比葉強,所以如果有,唔好晒,用埋佢囉

      刪除
  8. 原來芫荽水咁好用,可惜芫荽香港賣得很貴!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為自己種,又係有機,唔想浪費,一定會好好善用呢

      刪除
  9. 我只知芫茜煲湯可以降火消暑消炎,原來仲可以洗頭@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,基本上可以用嚟自製skin products,洗頭水,洗面水,mask,hair rinse,等等

      刪除
  10. 好有興趣,我一定會試下呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果買多咗,都可以用埋,唔駛浪費

      刪除