我的網誌清單

2016年4月9日星期六

博物館之夜(1)

這一年王子生日,我提議請佢去博物館之夜。
博物館之夜係一個城裡盛大嘅活動,每一年都有舉辦,好多機構會幫手搞,除咗本地居民,仲有唔少遊客會嚟睇。

買咗門票之後,從晚上七點可以玩到凌晨兩點。
雖然名稱係博物館之夜,但其實博物館只係一部分,另外仲有藝術同文化表演,特備節目等等,大概有百幾項節目可以選擇。

我哋買好門票,就要開始排隊,第一個睇嘅係一年先會開放一次嘅地方。
呢個地方响市政廳旁邊嘅廣場中間,平日係封住,好似一般行人專用區咁,如果唔講,一定唔會知下面原來係有嘢㗎。

呢個展覽係每年最多人睇嘅,條人龍好長,開始之前半個小時,已經圍住咗成個廣場,排到去另一條馬路,見唔到龍尾啦。
我同王子無咁豬啦,早啲嚟排隊,免得要等成兩個鐘,嘥晒晚上寶貴嘅時間。


排排下隊,見到有間餐廳响到送啲杯碟俾人,唔使錢任攞,仲幾靚添,有啲仲係品牌嘅紀念杯,咁啱我同王子一人一個大背囊,真係攞咗唔少,慳返唔駛買。


終於落得去啦,落去之前要先簽同意書,因為下面會有霉菌,對身體唔好。
條路濕噠噠嘅。


睇唔睇得出係乜呢?


係酒店嚟架。


呢間叫Bunkerhotel,係德國二次世界大戰嘅歷史遺物。
呢種嘅遺物,响德國不少嘅城市都有,前身係戰時嘅防空洞。


由於戰後德國嘅旅遊業迅速復甦,但係大量嘅酒店被炸毀,只剩下戰前嘅十分之一嘅床位,於是有人諗到,將呢啲防空洞改成酒店。
睇番啲相,以前睇落都幾企理㗎。


之前個入口係咁,仲有埋酒店個牌。


其實呢間酒店營運咗好耐㗎,直到1985年先結業,呢個歷史就從此長埋地下。


 呢個係以前嘅服務台同酒吧。


參觀嘅時候,佢哋仲播緊啲類似「等著你回來」嘅歌,好恐怖呀。

20 則留言:

  1. 我就想起 Shining
    D 野最好係免費得黎又啱洗 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲免費杯好啱用呀,因為我最近都諗緊買返啲新嘅,依家慳番

      刪除
  2. 「等著你回來」首歌我喜歡呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 首個ok㗎,不過呢啲環境播我會覺恐怖囉

      刪除
  3. 回覆
    1. 其實已經好多人响旁邊,我都覺驚驚呀

      刪除
  4. 我度o既博物館之夜我未去過.一來平時都有去,未去過嗰啲又唔想排隊o徙晒啲時間.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋好少去博物館㗎,今次都係想睇啲平時冇得睇嘅

      刪除
  5. 幾特別喎,生日去哩啲地方,夠另類...,
    真喺第一次聽到哩種酒店,唔知幾錢住一晚,
    有無諗下重建開業呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 食飯睇戲果啲,我家王子又冇興趣,咁就搵啲新嘅嘢大家一齊經歷下啦
      我諗呢類酒店唔平㗎,見啲入住嘅人都身光頸靚咁,好似話唔少係生意人,嚟經商嘅
      有人提議過裝修重開,不過最後又不了了之

      刪除
  6. 嘻嘻…呢間酒店最啱啲人玩地下情呢!

    回覆刪除
  7. 要簽同意書好似有D驚,但又好值得參觀喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗佢怕如果唔一早講明,事後有人抽佢後腳

      刪除
  8. 「等著你回來」都唔係好恐怖姐^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 恐怖㗎,好多鬼魅片都用呢首歌架

      刪除
  9. HK啲樓咁鬼貴,都可以考慮試下挖山洞地道建房間來畀人住喎XXXD
    p.s.幽閉恐懼症免問

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港啲樓真係貴,一個廁所分分鐘貴過我哋成間屋

      刪除