我的網誌清單

2016年4月12日星期二

新收成

天氣開始暖起來,好快又係新一年嘅夏季黃金種植期。
家中已經培育咗好多幼苗,王子又正在幫小菜園做啲diy工作,某天趁天氣好,我便幫小菜園去除部份雜草。
雖然新嘅未開始種,但係上年種嘅,因為天氣和暖,突然長大不少。
認得出它是什麼嗎?


是Brussels sprout抱子甘藍呢,它們很可愛,會在葉子之間長出來,可惜我種得差,佢哋好瘦啊。


還有這個,估到嗎?


是parsnip,原來佢個中文名係歐防風,唔等住食,遲啲先掘。


去年種嘅牛蒡我沒有吃,冬天慢慢死去,今年二月又開始重生。
好多蔬菜都係一年生嘅植物,但牛蒡係二年生嘅,即係,佢嘅生命周期係兩年,第一年牛蒡會將所有精力放在根部,所以只會長葉生根,要採收牛蒡根食用就要在第一年進行,第二年根部會老化,不能再吃,而牛蒡第二年會將精力放在開花結果上,完成佢嘅生命循環。


見牛蒡長出大量葉子來,是日晚餐,會用上它呢。

31 則留言:

  1. 我只係識食,唔知佢哋有葉時係咁樣。

    回覆刪除
  2. 大自然真係好奇妙, 見住D植物生長, 人都開心D.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時好努力去種,就係冇成果;有時隨意種,反而生到好茂盛

      刪除
  3. 回覆
    1. 淨係個頭似,啲葉同個身就唔多似

      刪除
  4. 回覆
    1. 一半一半啦,有一半種得麻麻,浪費咗唔少土地,今年會再試試

      刪除
  5. 唔知Parsnip 點樣食呢,煲湯?炆肉?

    回覆刪除
    回覆
    1. roast,炸,煮湯,整沙律都得架

      刪除
  6. 你們嘅土壤真係好肥沃, 看見啲收成已經好開心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有久不久幫啲土壤施肥,不過我家嘅土壤不夠鬆,有啲部份仲頗多碎石塊

      刪除
  7. 我媽咪之前亦有種花和菜,
    政府收地後先無再做,依家只有種下盆栽,
    妳有後園真好,可有咁多植物,
    我媽咪一定好like。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我前後院都有種菜同花呀,今年會擴大個耕種面積,希望多啲收成

      刪除
  8. 我媽咪之前亦有種花和菜,
    政府收地後先無再做,依家只有種下盆栽,
    妳有後園真好,可有咁多植物,
    我媽咪一定好like。

    回覆刪除
  9. 防風係藥材?中藥好似有li個名。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知有冇人將佢製成藥材呢,不過我哋係當蔬菜咁食,同埋係冬天先有囉

      刪除
  10. 見到植物慢慢生長真係好開心,好滿足

    回覆刪除
  11. 未聽過歐防風!
    真係唔知牛蒡係咁種法, 你好勁!遲d有野要請教你了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔勁啦,其實今年嘅冬季種植有一半失敗咗
      歐防風係冬天植物,天氣熱嘅地方種唔到,反而佢完全唔怕雪

      刪除
  12. 我認識parsnip是因為在蘇格蘭試過Scottish broth之後好喜歡,回港後想覆製,發現食譜中有它,可惜在香港不易買到。第一幅相我以為係白菜芯添。
    你好叻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係有啲似白菜心,不過啲葉就厚啲,其實小菜園裡面依家菜心都開緊花,同佢又係有啲似樣

      刪除
  13. 回覆
    1. 我哋都回暖緊,不過仲未穩定呢

      刪除
  14. 我一樣都認唔出,不過我鐘意食parsnip呀,但呢邊賣得貴到無朋友,都好少捨得買嚟食。

    回覆刪除
    回覆
    1. parsnip你哋要入口先有,一定貴

      刪除
  15. 牛蒡原來係二年生植物,真的不說不知

    回覆刪除
    回覆
    1. 我初頭都唔知,上年等極都唔見開花,再check資料先知咋

      刪除