我的網誌清單

2016年4月27日星期三

九九九誰是兇手

近兩星期,發現屋企前院,經常有堆泥响石徑上。
而且經常係同一個位,清潔完,過一陣,又有。
最最最火滾係,仲破壞咗我部份已經落咗地嘅幼苗。
後來仲過份,連後院,甚至屋前都唔放過,一樣有掘過嘅痕跡,搞到我成日要去掃地。。。
於是同王子研究案情,我覺得忍無可忍,決定部分地方要圍起來,因為呢隻生物,唔知點解,好鍾意掘同一個位。
不過,還是要緝兇,同搵出原因。
王子最初覺得,兇手係松鼠,但係我已經一段日子冇見過佢哋,而且佢哋唔會日日掘同一個位嘅。。。
係雀嗎?但係我從來未見過咁有破壞力嘅雀,响花園出現喎。。。
直到有一天,兇手浮現出來啦。
第一次見佢,佢又响度翻土,好似部翻土機咁,個咀仲擔住一對唔知乜,又係搞到個石徑一角一堆泥。


週六,橫風橫雨,我同王子講,我搵到真兇啦,同埋,其實雀會唔會有精神病之類呢,佢做乜瘋狂咁响同一個位置掘掘掘呢???
當佢再次出現,王子企响落地玻璃前面,明明好近,佢都唔怕,照掘!!!超大膽啊,無法無天啊。。。
王子即刻金田一上身,研究佢,不消一會,已經師傅明白了。
原來,佢想築巢,而我家,有佢鍾意嘅「建材」。
可能時間緊迫,佢趕住完工,所以每日來來回回咁多次。
果然,整個星期六,天氣好差,但係佢依然响度搵建材,而且,佢開始少咗掘,而係響度搵一舊舊嘅枯草,王子估計,應該係用嚟做雀巢嘅軟墊,咁,應該差唔多完成囉喎。
知道佢係為咗築巢而咁瘋癲,又好似嬲佢唔落,希望佢早日入伙,唔好再嚟搞我哋啦。

18 則留言:

  1. 睇完想起呢單新聞:藍奕邦睡房外現非一般燕子巢 專家:若拆雀巢 鳥兒失繁殖機會

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以法例唔准我哋响4-10月之間修剪樹,會破壞啲雀巢影響生態,我哋就响三月修剪咗啦

      刪除
  2. 回覆
    1. 應該係,不過唔知係咪已經有咗

      刪除
  3. 回覆
    1. 記得帶啲雀粟,蟲蟲,同bb玩具去

      刪除
  4. 回覆
    1. 真係好緊張個雀巢,好勇猛,完全有啲反常

      刪除
  5. 王妃好奇,王子聰明,好夾喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢整爛我啲幼苗,我已經火滾,王子就冷靜好多,可以慢慢分析

      刪除
  6. 我以前都試過,啲雀好醒目,鍾意我放在一些盆上嘅棉花做cushion, so cute !

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好醒目呀,佢原來之前係嚟掘我哋seedling pots嘅紙皮,我哋估佢係先搵樹枝,跟住紙皮,最後係乾草做cushion。。。

      刪除
  7. 唔知個巢係咪在附近呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係呀,但係唔係响我屋前同屋後嘅樹囉,已經俾其他雀霸晒啦

      刪除
  8. 好啦!曹探長可以榮休啦!

    回覆刪除