我的網誌清單

2016年4月3日星期日

Monastir (3)

行完魚市場,不如睇下其他食物啦。
本地人鍾意食豆,鷹嘴豆同呢種白豆成日見,但係佢哋需要預早浸泡先煮,咁唔想自己浸泡,就嚟幫襯呢啲已經浸好嘅。


呢樣好食喎,係牛腳,通常用嚟炆,好重膠質,而且係QQ嘅。


啲街市真係同香港有啲似。


士多啤梨當造,好大粒不過唔覺得香。


見我影相,又係笑嘅,永無惡形惡相。



 紅石榴勁平,0.6歐1kg咋。


好多茴香啊。


其實老闆做過冇停手,因為佢要逐棵逐棵整理。
剛剛收割落嚟,啲茴香其實係咁樣嘅,有好多枯葉,又多泥土,農夫收割完,就會一大批咁用驢車或者貨車送去市場,因為正值茴香當造季節,我哋經常在公路上見到。


老闆幫佢修葺完,個樣即刻唔同晒。


 突尼西亞有好多呢啲小食亭,無得坐嘅,似乎本地人好習慣企响度食同飲嘢。


回教唔食豬肉,所以雞,火雞都係佢哋常食嘅肉之一。



超新鮮香草。



呢啲已經醃好嘅橄欖,酸菜同辣椒,唔知啱唔啱你食?


呢個有啲似蕎頭嘅嘢,唔知係乜呢??






呢疊係新鮮嘅薄餅,好似naan咁嘅。



法包,呢度好重要嘅主食。


小物,我家王子最鐘意睇。



行行下,又見到小食亭,北非人好鍾意飲湯,所以好多呢啲湯嘅專門店,當你見到呢啲一疊疊嘅碗,就知呢間有湯飲。





又見到潤餅啦,今次無包住,睇得好清楚。


有牛又有羊。


仲有火雞。


19 則留言:

  1. 牛腳一定要蚊好耐!
    白色果D是酸洋蔥頭。

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛腳我未試過自己煮,次次都係响餐廳食,同埋次次都係好好味
      原來係酸洋蔥頭,你有冇食過?

      刪除
  2. 物質好豐富,根本推翻了我以前對非洲(包括所有非洲地方)的睇法!

    回覆刪除
    回覆
    1. 非洲物產其實唔錯㗎,有海又有湖,淨係天氣暖已經種到唔少嘢

      刪除
  3. D茴香勁大勁開心 ^_^!如果係我一定會日日食橄欖!
    王子鐘意睇的小攤其實賣乜?土方藥物?

    回覆刪除
    回覆
    1. 訪問下:點解覺得橄欖好食呢?
      王子鍾意睇啲刀呀,工具呀,鉗呀,嗰啲咁嘅嘢,或者二手嘅parts都鍾意睇

      刪除
  4. 似蕎頭嘅嘢係咪呢d呢??
    http://www.codecheck.info/essen/gemuese_pilze/gemuesekonserven/ean_4009309572672/id_819284/Marschland_Balsamico_Zwiebeln_im_Glas.pro

    回覆刪除
    回覆
    1. 似樣呀,不過我見個隻好白㗎,你有無食過呀?推唔推介呀?

      刪除
  5. 佢哋仲興掛個動物頭出黎,是會有客買嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估有呀,個頭有面肉,有腦,有耳,有脷,值錢㗎

      刪除
  6. 請問回香,要食邊部分,可以炒來吃嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 上面見個棵全部都食得㗎,茴香可以生食,可以炒,又可以煲湯,好多食法呢

      刪除
  7. 如果俾我,我一定買好多野回家呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好多嘢買呀,不過我對啲新鮮貨有興趣多啲,呢啲帶唔到返屋企

      刪除
  8. 真係未見過同食過牛腳喎. 原來呢啲叫茴香, 又學嘢啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛腳我哋响土超一定有㗎,不過都幾貴,因為好受歡迎,我搵機會試下煮先

      刪除