我的網誌清單

2016年4月7日星期四

五香酥炸魷魚鬚

好耐冇食魷魚鬚啦,以前有時去飲茶時,我都會嗌一碟嚟食。
但係,我雪櫃有盒魷魚鬚喎,咁唔理啦,快啲解凍整啦。


今次整五香酥炸魷魚鬚,在脆漿內加入五香粉同黑椒,炸出嚟嘅魷魚鬚就會多一份五香粉香氣。


小菜園嘅kale又長出新葉來,咁不如整個蠔油油菜啦。
兩樣小菜,夠食啦。


20 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,而且炸魷魚鬚有種特別嘅香味,我好鍾意㗎

      刪除
  2. wow wow wow 炸魷魚鬚我都好耐無食過,香港的酒樓都唔係日日有。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,尤其係大嘅魷魚鬚,好食呀,不過好難見到

      刪除
  3. 回覆
    1. 我家王子都有咁問我,一來係今年少咗食紅肉,咁要搵啲新嘢食吓,二來係新廚房好咗好多,炸嘢唔會搞到成屋有味,三來係成日見其他人出街食飯飲茶,成日都會食到炸嘢,反而我哋真係冇乜機會响出面食炸嘢,咁諗諗下,覺得偶然炸都ok嘅

      刪除
  4. 很怕吃酒樓的炸乜炸物,因為一聞到啲油味就知有幾耐的廢油!不過自己炸又唔同。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,你講得啱呀,如果响外面食,真係唔好深究,深究完自己又唔安樂

      刪除
  5. 回覆
    1. 王子食咗蛋糕做下午茶,所以我唔使煮咁多

      刪除
  6. 咁好你有魷魚鬚買,我哋好鍾意食㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋都幾易買到㗎,我估係因為泰國同越南人都食呀

      刪除
  7. 細個去飲茶一定叫呢樣架, 不過好耐無食, 成日想自己整但都未的起心肝整, 好怕炸嘢.

    回覆刪除
  8. 以前炸魷魚絲多數點淮鹽食

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,有一小碟淮鹽另上,不過依家通常係椒鹽鮮魷,黃金鮮魷多

      刪除