我的網誌清單

2016年4月24日星期日

冬菜牛肉丸

整完鷹嘴豆味噌,就整下一樣。
下午天氣好好,發現屋企唔夠牛奶,於是出去買,遇上佢哋。


呢隻係貴價碎牛肉,貴平時普通嘅一倍,不過呢三包有四折,變咗好抵買。
唔買實在太執輸,反正屋企冇晒肉丸存貨,買嚟整返啲都好。


今次整冬菜牛肉丸,小時候,食牛丸河最鍾意加冬菜,味道真係好夾,冬菜可以將牛丸嘅鮮味提起來啊。

冬菜用大碗水浸30分鐘,加入3/4茶匙鹽,1茶匙糖,少許胡椒粉,試試味,略咸變可以。

再加入6湯匙生粉,6湯匙燕麥,3小包泡打粉(即或足夠份量嘅泡打粉),拌勻,倒入1.2kg牛肉內,用機器打到肉漿起膠,放雪櫃雪5小時以上。

牛肉丸跟豬肉丸不一樣,比較硬,我家王子唔鍾意結實嘅牛肉丸,佢鍾意鬆少少嘅,所以我會加入多一點嘅生粉同水,平衡返。

如果你鍾意實啲,肉嘅感覺勁啲嘅牛丸,可以放少啲生粉。


我怕感染食肉菌,唔用手唧肉丸,用兩隻湯匙畢來畢去,就會形成肉丸型。
預備好冷水,畢好即時放入冷水中,可以幫助牛肉定型。


中小火滾住,唔好俾佢滾起,慢慢浸熟。


兩個鍋同步浸,好快就做完,數數看,原來呢個份量整到五十幾粒牛丸喎。


21 則留言:

  1. 點解D牛肉會貴過其他? 賣點係咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢話啲肉係來自附近嘅農夫,而且超市有份監察佢哋點養,所以品質有保證喎

      刪除
  2. 啲牛丸好正,見到就諗起啲潮州粉麵!
    不過有些唔明:「加入6湯匙生粉,6湯匙燕麥,6湯匙生粉,3包泡打粉,拌勻……」
    以上出現了兩次6湯匙生粉?唔好意思這樣問你啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我今日煮咗牛丸粉,加咗啲唐芹碎,真係好似潮州粉麵
      係喎,我真係寫多咗一次,但我改返先,多謝提醒

      刪除
  3. 3包泡打粉,要咁多架!
    你真係很用心做好的愛心食物。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我哋呢度啲泡打粉係一小包一小包咁,一包足夠500g麵粉用,不過我好似寫得唔係太清楚,等我改下啲字眼先!

      刪除
  4. 自製牛肉丸,真材實料,超正呀!

    回覆刪除
  5. 有冬菜賣咁犀利?
    用醫生手套唧牛丸得唔得?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬菜有㗎,越南人同泰國人都食,所以冬菜好易買到
      醫生手套要勁貼手,個虎口位要完全唔移位先得呀,不過其實都係唔方便,因為好多時我係整整下肉丸,又去調教下個火,加水,攪下啲肉丸。。。咁又要除手套啦

      刪除
  6. 咁多種醃菜, 我最最最後冬菜!都係你自己醃既?

    回覆刪除
  7. 我見到都會買多幾盒,一定食得哂添。冬菜原來要浸30分鐘咁耐,平時我洗一洗都就咁用囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實如果唔怕鹹,浸短啲時間,甚至洗一洗,個冬菜會香啲㗎,但係我家王子怕食到咁鹹嘅冬菜,話似食pat鹽咁喎,所以我會浸耐少少

      刪除
  8. 其實落泡打粉有咩作用架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 會令個肉丸鬆啲,無咁死實,原理好似整蛋糕時,落泡打粉先會發起咁

      刪除