我的網誌清單

2016年4月26日星期二

博物館之夜(8)

上到二樓,我哋已經有睇到嘔嘅感覺,因為實在被太多豬圍住啦。
唔講唔知,呢個係全世界最大嘅豬博物館呢,擁有超過五萬件展品!


 亦擁有29個主題房間。


呢一間房擺滿咗各式新舊嘅豬裝飾。


中間係大大小小嘅玻璃豬。


其中一個櫃,擺咗鐵皮豬。
我同王子講,呢間博物館嘅清潔工作,一啲都唔簡單。。。


牆上掛咗以豬作主題嘅咭。


好懷舊呀。。。


呢張係賀年咭,事實上,我們這裡賀年,依然流行用豬公仔作祝福。


另一間房,好有童真,係豬毛毛公仔。


勁多。。。


下一間房係小小世界,集合咗博物館最細嘅豬展品。


亦有以漫畫做題材嘅豬。


呢隻,有無啲似曾相識?有冇啲似以前荔園會有個啲?


另一間房,係講廚房。


呢個睇咗好耐,佢又無解釋,唔知用來做乜。


各式嘅豬廚房用具。


頭頂別有洞天,掛滿咗豬杯,旁邊係豬砧板。


另一間房,係講豬嘅顏色,原來豬嘅顏色可以分成單色,雙色同三色,三色已經去到盡,唔會有四色。


黃色靚唔靚?


定係紅色好啲?


粉紅又點?


定係黑白豬有型啲?


定係藍綠灰另類啲,別緻啲?


呢一個系列,似乎係一套,應該好珍貴啦。



20 則留言:

  1. 哈哈,會唔會有一排都唔食豬?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,咁又唔會,只係睇到飽飽滯滯。。。

      刪除
  2. 番歸瞓覺有冇夢到豬豬呢?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀,但係離開時真係睇到飽飽滯滯。。。

      刪除
  3. 回覆
    1. 呢度多到可以開演唱會大合奏呀

      刪除
  4. 好特別, collect 個果都好勁!

    回覆刪除
  5. 西人咁喜歡豬,難怪有三個小豬豬的童話故事呀!

    回覆刪除
  6. 展品係咪多數啲人捐出㗎呢?
    唔知用來做乜===>會唔會係個燒烤爐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔知喎,佢冇乜點講。。。
      我都估係燒烤爐,上面係煎pan,下面係放炭火

      刪除
  7. 俾着我行到一半就放棄, 太多豬喇.

    回覆刪除