我的網誌清單

2016年4月8日星期五

Monastir (5)

最後一集嘅突尼西亞之旅啦。
响魚鱗廣場嘅最遠處,有座唔知係乜嘅建築。


唔通係回教廟?



後面原來有個入口,而且係唔洗錢入場嘅,不過要過安全檢查喎。


因為言語不通,無人話到俾我哋聽,究竟呢座係乜。




回教特色,非常對稱,而且好鍾意星星圖案。


啲柱上面有可蘭經。。。我估。。。


係咪都有啲阿拉伯風情呢?


走入去睇下,入面都幾暗。


原來又係墳墓!


另一間房,放滿咗遺物。





謎底終於解開,原來呢度係首任總統嘅陵寢。


另一間房,係佢嘅陵墓。


睇完,又行返出去。


見到有人玩風箏,好耐冇玩過啦。


仲有時間下一班火車先到,咁又周圍行下啦。




有呢種脆皮果仁賣,仲好香呢。






突然又見到賣湯嘅小食亭,食客點咗呢個湯,都好足料喎,係鷹嘴豆雜菜湯。



呢個係本地漢堡包,你要嘅時候佢就即刻加熱,係即叫即整㗎。


又見到小物攤檔,我家王子終於睇啱,買咗幾樣嘢,一堆小物中,我見到佢。。。


係A貨凡士林啊。。。


我哋嘅旅程完滿結束啦,多謝收睇。

20 則留言:

  1. 總統嘅陵寢...我仲估係回教廟。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 唔係呀,不過呢度係有出產椰子油㗎

      刪除
  3. 誤打誤撞睇埋總統嘅陵寢。

    回覆刪除
  4. 你冇自駕嗎?咁交通唔知方唔方便?
    陵寢,原來與東方人有啲相似,但他們也沒想過有一天會遭人破壞,所以相信這個國家應該算很和平的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛自駕,我哋去果區有條火車線,好方便,如果唔想撘火車,可以搭的士

      刪除
  5. 這裡好乾淨,幾豪華呀!無乜遊客咁嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度真係算乾淨,亦唔太殘舊,淡季係少啲遊客,夏天好多㗎

      刪除
  6. 有時喺咁架喇,四圍行無安排仲好,
    意外驚喜!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,自由行係咁,總會遇上一啲估唔到嘅地方

      刪除
  7. 有時喺咁架喇,四圍行無安排仲好,
    意外驚喜!!

    回覆刪除
  8. 你要唔要戴頭巾入去參觀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛,佢哋唔係咁嚴格嘅回教徒,如果細心睇啲相,會見到好多本地婦女都唔用頭巾㗎

      刪除
  9. 回教建築的雕花裝飾都幾靚

    回覆刪除