我的網誌清單

2016年4月13日星期三

牛蒡莖甘筍炒雞肉

昨天說到收割了牛蒡葉做晚餐,今天來看看煮了什麼吧。


是日家常靚湯係椰子煲雞,我好鍾意飲,有椰子香味又甜。


牛蒡葉有好多料理方法,最叻食佢嘅係日本人,而且無論係中醫定係日本醫生,都認為佢係一等一嘅健康食品。

在日本可以買到以葉為主嘅牛蒡葉農產品,就是一大把葉,下面有條小小嘅牛蒡,不過呢種農產品唔多平,一小紮要400yen左右。

收割咗嘅牛蒡葉,首先將葉和莖分開,洗淨,牛蒡葉帶苦味,但係可以生食,唔怕苦可以就咁煮,我家王子好怕苦,咁就要先出出水,再過冷河,咁啲苦味就會無咗。

因為今次收嘅牛蒡葉好多,今日只係食牛蒡莖,牛蒡葉留返聽日食。

屋企有奧地利嘅粟米雞,品質好好喎,下次再有一定會入貨。

我今晚想食小炒,整咗牛蒡莖甘筍炒雞肉。

我家王子看到有新食材,十分好奇,佢以為係西芹,但係佢明明係唔食西芹,我唔會煮嗰喎。

其實我都係第一次食牛蒡莖(或者食咗自己唔知),好好好食呀!好爽脆呀!!!王子讚不絕口。。。


另一碟係雪菜蘿蔔炆茄子。


30 則留言:

  1. 我天生異品,唔食得牛蒡,食咗一定勁肚痛。

    回覆刪除
  2. 真係好似西芹。
    其實中醫對牛蒡態度有保留㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我聽過中醫話牛蒡寒涼,脾虛嘅人唔啱食,不過係講牛蒡根(主要係講牛蒡茶),牛蒡葉就無呢個問題

      刪除
  3. 唔講真係以為係西芹喎。我都未見過牛蒡葉囉,淨係見一支支長長既牛蒡賣咋。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 如果冇出水直接煮食落係甘甘地㗎,有啲似苦瓜,出咗水先煮就唔會囉

      刪除
  5. 我未見過牛蒡葉,好似西芹呀

    回覆刪除
  6. 我都未見過牛蒡葉, 自己種真係好

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以試下種喎,好易種,你度天氣種到㗎

      刪除
  7. 咁得意同我地平時見到唔一樣既!係唔同品種定因為真係太新鮮?!我都好想試下咁似西芹既牛蒡!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係牛蒡個莖,平時街市見啡啡地色,或者包裝嘅牛蒡茶係根部嚟架

      刪除
  8. 好在兩人口味不是背道而馳,否則要做兩人的菜餚了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係吖,王子算好,唔太多食物上嘅忌諱

      刪除
  9. 我未見過牛蒡莖,咁似西芹既,椰子煲雞我都鐘意飲

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,通常淨係會見到個根,啲葉同莖一早切走咗

      刪除
  10. 我好鍾意雪菜蘿蔔炆茄子,我試咗喇,好好味道~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實雪菜真係幾好,佢令一碟素菜惹味好多

      刪除
  11. 我都係唔食西芹,怕佢陣味

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家王子又係咁,連放少少落羅宋湯佢都唔得

      刪除