我的網誌清單

2016年4月22日星期五

儲備

王子打敗仗,感冒了。
家居隔離咗兩日,佢聲稱自己痊癒,可以解除家居隔離。
同一晚,我瞓瞓下,發現有人响我隔離包雲吞同咳。。。就係咁,我又中招啦。。。堅唔抵。。。
渾渾噩噩兩日,又開始到我包雲吞同咳,今次好唔想飲洋葱止咳水,咁試下屋企嘅儲備鹹檸檬啦。
睇番個樽,原來係2012年嘅作品。


打開俾大家睇下,裡面嘅鹽已經融晒,檸檬又淋晒,我無落水浸㗎,見到嘅液體全部係來自檸檬自己嘅汁液。
呢啲液體已經成為咗果膠狀,類似好杰嘅蜜糖咁。
浸鹹檸檬我比較喜歡切片浸,雖然無咁靚,但係會快啲同慳鹽,而且用嘅時候,我通常用唔到成個檸檬,一兩片已經足夠,呢個方式會適合一般小家庭用。


真係淋晒㗎,攞一片放入杯,用叉搞兩搞,已經碎晒,變咗pat醬。


加啲熱水就飲得,據說三年以上嘅鹹檸檬先有止咳作用,我飲咗兩日,真係冇再咳,唔知係咪真係佢嘅功勞呢??


25 則留言:

  1. 我只有陳年咸柑桔,原來咸檸檬都可以止咳。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為佢哋係同一科嘅植物,屋企話功效一樣,而我哋呢度好少見到柑桔,所以我淨係可以整咸檸檬

      刪除
  2. 細細個聽婆婆講過咸檸檬係可以上咳,所以婆婆以前總會自己浸幾樽俾我地放在家看門口呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,同你一樣,我屋企都係咁講,又係浸幾樽在家看門口

      刪除
  3. Take care, hope you get well soon.
    請問係黃色檸檬還是綠色個隻先做到咸檸檬?

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you!
      我通常用黃色檸檬㗎(平啲嘛。。。),但係其實綠色都得嘅

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,不過柑桔我屋企會原個醃囉

      刪除
  5. 呢D寶黎架, 你要好好收埋至得

    回覆刪除
    回覆
    1. 我寫呢篇blog嘅時候先發覺,原來我得返好少存貨,搵機會要再整啦

      刪除
  6. 我細個時好怕飲咸檸檬.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我細個都怕飲咸檸檬,但係屋企如果用嚟炆鴨,我就好鐘意食

      刪除
  7. 原來要變哂水先用得? 我醃的 lime 都有兩年了。比人打劫左一半,依家慳著食。
    祝早日康復。

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you!
      如果用來煮餸,沖汽水飲,醃咗一年都已經得,但係如果要有止咳療效,就要三年以上,通常兩年多的,啲鹽一定會溶晒,而且啲檸檬會開始變得好淋

      刪除
  8. 你咁講我又諗起另一民間驗方,是沖菜甫水喝,但我試過…唔得,不過朋友阿媽就係用呢個方法而唔使睇醫生!

    回覆刪除
  9. 以前有浸咸柑桔,但家人唔飲,送哂俾朋友,朋友非常開心。看來我可以試吓學你浸檸檬啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實咸檸檬都幾好用㗎,咳同喉嚨唔舒服可以沖水飲,平日又可以用來蒸魚炆肉

      刪除
  10. 回覆
    1. 唔駛呀,傷風咳感冒我一向都係用唔同自然偏方好返㗎,我個家庭醫生話,傷風咳感冒係靠自身免疫力好返,食藥其實冇乜幫助,而且啲感冒成藥其實好傷身,除非咳好耐都唔停,咁就要睇醫生,否則應該靠自身免疫力同試下用啲自然偏方去好返

      刪除
  11. 細個屋企有好大樽既咸桔, 唔知邊個醃, 次次喉嚨痛就會拎啲嚟沖水, 又幾好味噃, 但唔記得有無用. 嗰樽用完後就無人再醃, 可能因為唔識醃啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好易醃,反而係等嘅時間耐,如果屋企有位,我真係覺得呢啲嘢應該有返一兩樽旁下身

      刪除