我的網誌清單

2014年8月13日星期三

上海葱油鷄

之前買咗幾隻鷄,剛巧家中冇哂清鷄湯,整浸鷄就又有鷄食又可以補充清鷄湯存貨。
今次整上海葱油鷄。


長食長有靑瓜泡菜。


白胡椒蘿卜鷄湯,呢啲湯咁清王子唔like架,但係我like喎。


上海葱油鷄。


上海葱油製法可以按此
浸鷄方法可以按此


20 則留言:

  1. 又青瓜, 王子無詐你型? ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇喎,佢好鐘意食,啲蘿卜佢就詐我型啦

      刪除
  2. 回覆
    1. 再試試啦,浸鷄好方便,唔使理。

      刪除
  3. 雞睇落好似蒸鯇魚..hehe
    我一樣都係中意飲濃湯多過清湯

    回覆刪除
    回覆
    1. 似蒸鯇魚?可能因為我起咗骨呀!
      王子都係唔多like清湯,嫌淡喎

      刪除
  4. 我都係鍾意啲老火湯多啲 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 老火湯我好耐冇煲啦,揾日煲先得

      刪除
  5. 班生都飲清清哋嘅湯, 不過佢連涼茶都飲 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子最近响我「督導」下都開始飲涼茶啦

      刪除
  6. 雖然個湯清, 啖湯好甜架, 白蘿蔔有多水, 我啱!

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子嫌淡呀,我就覺得清湯可以中和啲濃味食品

      刪除
  7. 青瓜仔仲有幾多先食晒?

    回覆刪除
  8. 很特別,賣相似魚,完全不似雞呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能因為我起咗骨,再加上係白皮雞呀!

      刪除
  9. 我老公就同王子啱啱相反, 佢只鐘意清湯, 西式濃湯唔飲架.

    回覆刪除