我的網誌清單

2014年8月19日星期二

食物循環再造-韓式炒年糕

做完韓式豬扒飯,仲係有醃汁剩下!
剩下嘅醃汁我本來有幾個方案去處理,最後決定做韓式炒年糕。
冇特登去買韓式年糕,只用了家中包乾年糕。
據說這品牌很有名氣呢。。。呢隻年糕要先浸水24小時以上。。。


仲買到跳樓杏鮑菇。


加入其他蔬菜同炒便可,當然加肉加海鮮也可以啦。
燒紅易潔鑊,加入油,按放蔬菜飯軟硬快熟程度,逐一加入炒炒,加入醃汁、年糕及半杯水/上湯,炒勺,試味,加蓋煮年糕至軟及吃前加點麻油便可。
如果醃汁不夠,可以加點韓式辣椒醬、糖及豉油同炒。
王子很愛吃炒年糕,可能我又好耐冇炒, 見到炒年糕佢竟然偷笑!




真係超誇張,啲泡菜汁竟然可以醃兩次泡菜之餘,仲整到1次湯、1大碟豬扒同1鑊炒年糕。。。

25 則留言:

  1. 年糕呢個口感o既o野我都麻麻.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你咪唔多like湯圓、糯米糍、砵仔糕囉?

      刪除
    2. 有得揀我係唔食o既.

      刪除
    3. 烏東都係入咗呢類口感o既o野.

      刪除
    4. 呢位香港王子, 好似好多野都唔食喎

      刪除
    5. 要做香港王子個御膳廚房真係唔簡單

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢隻特別耐呀,我之前買過浸6-8個鐘咋。

      刪除
  3. 個泡菜汁好幫得手喎,韓食一週,唔駛日日傷腦筋煑乜餸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都韓食咗兩週,第一週泡菜,第二週豬扒同年糕。
      不過都係隔日食,我接受唔到餐餐韓食呢

      刪除
  4. 好好味咁喎!
    但我喺唔食得年糕,
    食咗會胃痛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我有朋友胃痛好嚴重,年糕、芋頭、魷魚、糯米....好多唔食得!

      刪除
  5. 回覆
    1. 一次功夫,可以變化出好多方便美食!

      刪除
  6. 班生都like食年糕, 基本上糯米嘅嘢都like :)

    回覆刪除
  7. 我好鐘意食炒年糕架,中式韓式都鐘意,但偏偏屋企人麻麻,攪到我都唔敢煮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,如果屋企人麻麻,真係少咗動力去煮架

      刪除
  8. 我好喜愛炒年糕架,不過家中袁生唔食,所以日常好少會整

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家王子喜愛炒年糕,久唔久佢會叫我炒架

      刪除
  9. 回覆
    1. 係呀,少少辣,同中式炒年糕好唔同

      刪除