我的網誌清單

2014年8月29日星期五

美式燒排骨

看到超市薄排骨大減價,就用來做已經很久冇食過嘅美式燒排骨吧!
不知洋人怎麼想的!這種薄排骨很受他們喜愛,我反而覺得肉少骨多。
大減價之後還可以接受啦。
排骨先用你喜歡嘅醃料醃數小時,我用咗自家調製嘅摩洛哥醃料。




我冇用現成燒烤汁,又係自家調製:茄汁、生抽、老抽、糖、醋、芥辣、蒜粉、芫荽粉、红椒粉、孜然粉。


攪勻煮一陣。


200度焗排骨至變白,再搽燒烤汁,用上火焗至熟。 


今次搽多咗燒烤汁,下次要搽少啲。
仲焗咗粟米芝心包同整咗沙律伴食。


因為要節能,這種美式燒排骨不是肉非常離骨,一咬就開果種,如果要肉極淋,便要先用低温焗數小時至骨肉分離,再搽燒烤汁,再焗至焦黃。 

13 則留言:

  1. 好吸引啊! 仔仔去街都鐘意叫BBQ ribs. :)

    回覆刪除
  2. 英國依家都係呀,賣的排骨無肉架。要另外買肉排。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次大大大減價我先買咋,佢真係半骨半肉呢

      刪除
  3. 我地呢邊叫呢種骨 American ribs , 又貴又無肉, 我買平靚嘅唐排整!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲洋人偏偏好like,貴肉排多多聲呀,仲好少減價

      刪除
  4. 今個夏天我未食過. 冬天超市又唔會有排骨賣

    回覆刪除