我的網誌清單

2014年8月2日星期六

西瓜哈密瓜海底椰涼粉撈

天氣熱,好想食涼粉撈。
一早將海底椰同涼粉入雪櫃雪,隨時有得食。
屋企有乜生果就落乜,今日有西瓜哈密瓜。


真係超簡單,加啲糖同涼粉撈撈,放啲生果,加啲花奶/忌廉/椰奶就食得。
食完凉浸浸。


好嘢!之前種嘅6支香茅,有3支長出葉來啦!另外3支:1支瓜了、1支半瓜了、1支前景唔明朗。
不過有3支長出葉來已經好好啦!
原來佢係咁樣重生架。



16 則留言:

  1. 呢個涼粉撈正呀!岩晒我呢d熱底人!
    香茅原來咁生長,好迫呀,哈哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢排巧熱呀!涼粉撈完全唔使煮,啱我呀。
      真係好迫,香茅依家不斷標葉出黎呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. no la,買架,呢度冇涼粉草整唔到架

      刪除
  3. 不如開篇香茅成長過程po.

    回覆刪除
    回覆
    1. 遲d可以po,如果我冇誤殺佢嘅話....hehe....

      刪除
  4. 香茅好容易栽種㗎,尤其係種地,啲葉長左切去打結放在角落可以逐昆蟲㗎. You can split them up and plant more after they grow in bunches (at least 20 stalks)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係諗住佢易種,而我地又貴又唔常有,所以想種番盤。
      啲葉長左等我又試試先!
      我依家仲等緊佢開枝散葉,咁我又可以種啲自用或送人啦!

      刪除
  5. 回覆
    1. 如果屋企有位,種番盤啦,有得食有得驅昆蟲呀。

      刪除
  6. 我試過用水養香茅, 都成功出芽長葉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前我買過次次都唔得,應該係唔夠新鮮呀,今次第一次成功咋

      刪除
  7. 好嘢, 香茅重生! 佢係廚房好幫手, 明年我都試吓.

    回覆刪除