我的網誌清單

2014年8月15日星期五

流心蕃茄芝士包

某天去超市睇下有冇跳樓貨。
菜、肉同生果都冇嘢啱買,正當放棄之際,轉角遇到佢。


買咗3盒蕃茄Ricotta芝士醬。



仲有軟芝士。


仲有法國鮮奶油芝士。



剛好王子提出了幾次要吃自家麵包,是日收獲好啱用!
先用咗3盒蕃茄Ricotta芝士醬先。
搓好你喜歡嘅麵糰,分成等份壓成長型,在其中一邊搽芝士醬。


捲埋,連合兩邊成圓形,在駁口位壓一下。


是日我做了蕃茄乳酪麵糰,加咗蕃茄汁同乳酪,隻包係粉橙色,好靚!


是日食素,有流心蕃茄芝士包,仲有菠蘿橙椒紅椒蕃茄沙律。


包中有流心蕃茄芝士,食嘅時候啲蕃茄芝士會响口腔內咇出黎。


16 則留言:

  1. 唔得喇! 我o係德國時一定要早d起身去Kaufland.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢排我俾佢啲跳樓貨縱壞哂,連特價貨都嫌貴。。。

      刪除
  2. 回覆
    1. 外形有啲似,不過口感唔似,我今次搓咗特軟包

      刪除
  3. 嘩好正,蕃茄芝士係我喜愛組合,包包顏色好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,用蕃茄汁搓麵糰隻包顏色好靚,仲有蕃茄香味,有d意大利包/pizza果種香味架

      刪除
  4. 回覆
    1. 自家做包包可以隨心情決定包嘅質感呢

      刪除
  5. 蕃茄味芝士醬,好想試下係點

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以自製呢:Ricotta芝士+茄膏+意大利香草

      刪除
  6. 一折呢個牌都好多年無見過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一折芝士好少見,啲洋人愛芝士,平少少已經掃啦

      刪除
  7. 你真係常常都執到平貨, so lucky :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,呢排真係成日執到平貨呀

      刪除