我的網誌清單

2014年8月28日星期四

美麗紐倫堡 ep 3

紐倫堡嘅堤景真係好靚。




Henkersteg劊子手堤。



Henkerturm劊子手塔。


Henkerhaus劊子手屋





呢條街好得意,唔知係咪個建築技巧呢?我同王子都覺佢會製造特別視覺效果,對眼有啲被呃嘅感覺。












有反戰活動。


呢種建築技巧响紐倫堡似乎好流行。






紐倫堡濕平區幾大架。




Weißer Turm白塔。


Ehekarussell (Marriage Merry-Go-Round Fountain)
覺唔覺得個名好特別?係Jürgen Weber根據Hans Sachs嘅詩“Bitter-Sweet Married Life” 嘅作品,形容婚姻生活嘅起Jürgen Weber選取詩中部份句子,做了6個情景出來,15跌--好灰呢!
個作品嘅評價好壞參半,不過真係好多人睇呢!
我就覺得呢個好特別,好好睇。








St. Sebald。


18 則留言:

  1. 回覆
    1. 除咗濕平區同美泉,其他都ok呀。

      刪除
  2. 堤岸上的柳樹增添幾分悲淒, 帶出戰爭無情. 下圖就有現代人反戰遊行. 好配合啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 果日個反戰遊行好長時間,成半日呢

      刪除
  3. 去過紐倫堡兩次,河'堤咁多地方,兩岸好靚,街道兩旁建築有乜恃别呢?相片太細,睇唔清楚,舊市政廳,廣場都好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好難形容呀,兩旁建築好多色,加上路形,短距離被拉長咗,對眼有啲被呃嘅感覺。

      刪除
  4. 我成日到覺得好似走入咗童話國 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺,王子話呢個係〝外國人〞嘅諗法喎

      刪除
  5. 劊子手屋係咩真係以前劊子手住?
    屋仔好靚,好似模型咁,好唔真實:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係真架,劊子手屋依家係博物館,展示各式刑具

      刪除
  6. 被呃嘅感覺?? 呃咗你d乜??

    回覆刪除