我的網誌清單

2014年8月9日星期六

非洲節

周末有個非洲節,又去八八。
好喜歡非洲手工藝,好多色,好吸引!


各式樂器。



看着看着,好有渡假feel。




想起我在非洲的日子!



這些是摩洛哥手工藝。







仲有各式非洲食品。
周圍好香,我覺得非洲食品幾好味架。







王子睇中呢個。


鮮製架,吸個形出黎。



拎去炸。


叫Mandazi,係非洲冬甩,好味!好味程度係王子連吞3個。。。


果殼製裝飾。




支鉛筆好靚!


彩色繽紛小鞋子。


好可愛!




走時見到一批相,原來係一個好有意義嘅活動。


原來係一個會,專門收集舊單車同零件,修理好再送去非洲。


除咗單車,佢地仲會收集衣車、工具、英/法文教材、書本等等。
佢地仲開班免費教修理,等多啲人可以成為義工。



原來,很多非洲人住嘅地方完全冇交通工具,出入要徙步,小孩徙步返學很多時用上4-5小時,所以,很多小孩經常不返學。有架單車,令佢地生活方便好多。



10 則留言:

  1. 我呢度都有個非洲日. 遲d出post.

    回覆刪除
  2. 而家講開非洲, 我淨係諗到伊波拉同陳珍

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今日去濕平,收音機都講緊。。。

      刪除
  3. 好有意義的回收單車計劃,我們真是很幸福

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,我會幫佢回收單車同零件架

      刪除
  4. 嬸嬸做冬甩, 我見後面有隻類似中式的黑鑊啊!
    呢款甜冬甩, 外面不灑沙糖的嗎?

    回覆刪除