我的網誌清單

2014年8月3日星期日

芫荽紅蔥油鷄

見到咁,無可能唔買啩?!


我家芫荽初長成,又有紅蔥頭,天氣熱,咁整芫荽紅蔥油鷄啦。
已經起咗骨,啖啖肉,又已經浸凍水放涼,熱極都唔會食到標汗。


麻醬拌青瓜茄子。





芫荽紅蔥油鷄


食譜:

材料﹕
雞1隻約1200g
薑片3塊
紅蔥頭1碗切片
芫荽1碗切段
油1/4碗
葱2條


調味:
2/3湯匙
油3-4湯匙


燒熱大鍋水(約3.5-4.5公升,水要蓋過雞),加入1湯匙鹽、薑片及葱,
水滾,加入雞煮半分鐘,盛起,
待水再滾,加入雞煮至水開始滾,熄火加蓋焗30-40分鐘,
用油紅蔥頭,不夠油可再加,
將油倒在芫荽上,加入油,成芫荽葱油,試味,
取出,隨即放入一盤凍水/冰水,至雞降温,有需要可換水,再將雞起肉,
芫荽葱油倒在

14 則留言:

  1. 我呢邊D雞都做減價, 不過都無咁抵呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我連90% off 都試過呀!不過試過两次咋。

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈....我果日買到個冰格全爆呀

      刪除
  3. 嗰隻係唔係急凍㗎?看到你整出來就好似新鮮雞一樣?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,法國鮮雞黎架。
      我地急凍雞平好多架。

      刪除
  4. 應該買多幾只做存貨啦,超抵呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有呀!唔買我返屋企實揼心口!

      刪除
  5. 回覆
    1. 好抵呀!夠食兩餐仲有幾liter鷄湯。。。

      刪除
  6. 平到不可相信呀! 肉店入太多貨, 到期賣唔哂, 所以大割價?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,佢地賣唔哂但係新貨又到,迫住大割價
      我試過即日到期90% off呀

      刪除