我的網誌清單

2014年8月6日星期三

姨媽凍蝦、涼拌鷄絲粉皮

某天去行姨媽傢俬,行姨媽前先去行舊城。



呢個藝術品想表達抗議燃燒垃圾。


呢個藝術品想表達accusation without words。


百家布窗簾好特別。













去到姨媽,見到包凍蝦,好似中咗魔咒咁,拿拿淋去俾錢。


返到屋企,我堅肚餓,王子沖咗個快涼出黎, 呢兩碟已經响枱面!
是日晚餐:姨媽凍蝦、涼拌鷄絲粉皮。


姨媽凍蝦配黑椒沙律醬。


仲有涼拌鷄絲粉皮。
早排响亞超見到有粉皮賣,即買黎試!
個汁係之前果晚整芫荽紅蔥油鷄特登整多啲,又特登留咗啲鷄肉,用黎整涼拌鷄絲粉皮。
芫荽紅蔥油加入黑醋、醬油、糖及水,就成了這個汁。


個粉皮好好食,王子讚不絕口,大部份入哂佢個胃,還吩咐必定要再入貨。。。


20 則留言:

  1. 你好明顯中左姨媽嘅毒 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈係呀,望住張相不能自拔呀

      刪除
  2. 回覆
    1. 我呢隻係乾綠豆粉皮,出奇地好食呀!

      刪除
  3. 回覆
    1. 我呢隻係乾綠豆粉皮,先煮5-6分鐘至淋,再過幾次冷河就得啦。

      刪除
  4. 回覆
    1. 甜架,仲有蝦膏,肉質就冇得同新鮮蝦比啦。
      不過姨媽價低,下次我會再買架

      刪除
  5. 我估蝦頭多膏多汁, 好食呀. 王子食唔食蝦頭呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 撇除膽固醇問題,啲蝦膏好甘香,有啲仲有蝦籽架。
      王子食唔食蝦頭架,蝦膏蟹膏海胆佢全部唔食。

      刪除
  6. 咁有冇新鮮蝦賣?
    涼拌粉皮好開胃,又正!
    我好耐都冇食過!勁想念。

    回覆刪除
    回覆
    1. 新鮮蝦我要特登去魚市場買架。
      涼拌粉皮我都好耐都冇食過,粉皮係最近先開始有得賣咋。
      你都整啦,勁easy!

      刪除
  7. 呢隻蝦我未買過呢, 下次行開買嚟試試先. 雞絲粉皮, 好, 屋企仲有粉皮, 過兩日整.

    回覆刪除
    回覆
    1. 買嚟試試啦,包蝦都幾平,就算唔like,損失都唔大喔。
      雞絲粉皮正正,我過兩日都再整

      刪除
  8. 噢, 俾你寫到我都心思思相買包姨媽蝦,見到好多次都冇買, 次次淨係買肉丸.

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能熱呀,果日見到即想買,返到屋企已經完全解凍食得
      啲蝦唔夠爽但好甜,蝦膏好甘香仲有蝦籽,都幾平架

      刪除