我的網誌清單

2016年1月1日星期五

新年進步

新一年,新事物,祝願大家新年快樂,2016年多歡樂,少煩惱!


聖誕日,我跟王子突然決定去旅行,酒店嘅互聯網連龜速也沒有。
就這樣 ,消失了好幾天。
現在,仲有兩個遊記未寫,回家後會慢慢update啦。。。

19 則留言:

  1. 2016 新年快樂 ~事事順心如意~

    回覆刪除
  2. 新年快樂!
    好多時都有呢個問題。好多酒店話有wifi但係就冇講有幾快.最後有即係冇,都上唔到網嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂!
      其實我一早知個wifi超廢,不過冇諗過連龜速都無,甚至連蟻速都無,好彩我唔係一定要上網,否則一定發癲。。。

      刪除
  3. Happy 2016, best wishes to you all. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you Mickey, wish your family a wonderful 2016 as well!

      刪除
  4. 祝新年快樂,事事如意……
    咁就等住你的遊記啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂!
      會努力寫遊記啦,仲有太多未出呢。。。

      刪除
  5. 你還找到打字機, 我家的, 早已壞了, 丟了.....

    新年快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. JJ,新年快樂!
      希望你嘅2016充實而快樂!

      刪除
  6. 期待著你的遊記呀~happy year

    回覆刪除
    回覆
    1. 潔潔,Happy New Year!身體健康!

      刪除
  7. Happy New Year! 祝願妳 2016 年更加快樂, 健康及幸福甜蜜, 又更多好餸菜及遊記與我們分享.

    回覆刪除
    回覆
    1. Money EE,Happy New Year!大家咁話,新一年,大家一齊進步!

      刪除
  8. 回覆
    1. 新年快樂!祝你一家2016幸福快樂!

      刪除