我的網誌清單

2016年1月2日星期六

Siena (2)

已回家啦,繼續寫遊記吧!

呢集,我哋去睇下田野廣場(Piazza del Campo),田野廣場係Siena嘅主要廣場,亦係歐洲最大的中世紀廣場之一。


呢度特別嘅地方係,個廣場唔係平,而係貝殼形㗎,皆因呢度係以前嘅市集,亦係附近嘅三個山坡山脊嘅匯合處。

著名嘅錫耶納賽馬節 (Palio di Siena),亦係响呢度舉行,呢個傳統賽馬比賽同賽前一嘅盛裝遊行,十分也吸引遊客㗎。


Siena嘅市政廳,曾經一度係意大利最高嘅建築。



睇完廣場,又去周圍閒逛啦。
意大利,總不能唔提雪糕掛。由於係冬天,好多雪糕舖都休息,見到呢間有開,又擺到靚一靚,一定要影低佢啦。


走在一般行人區,已經可以見到好多古物。


十足open-air museum 咁啊!






見到麵包舖,又去八一八。


又見到呢個歡樂系列啦。



仲遇上當地警察奏樂巡遊添。


差唔多時間要行返去教堂啦。



24 則留言:

  1. 意大利雪糕, 食完唔駛食飯

    回覆刪除
  2. 咁多古舊建築,怪不得有咁多人嚟啦……
    夠鐘返教堂,望彌撒?

    回覆刪除
  3. 一定要影低佢>> 乜唔係一定要食咗佢???

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我有啲奇怪,唔多鍾意食雪糕架,但係鍾意睇同影。。。

      刪除
  4. 食佢唔到,都一定要影低佢,等我地眼睛吃冰淇淋都好呀!
    祝2016一切順心如意!開開心心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Stella,我唔多鍾意食雪糕架,但係擺得咁靚,我又想影低囉

      刪除
  5. 回覆
    1. 我唔多鍾意食雪糕架,所以無食,同行者雖然鍾意食,但係呢度嘅雪糕勁貴,佢哋去下一站先食

      刪除
  6. 回覆
    1. 我都鍾意,睇下有啲乜自己未食過嘅

      刪除
  7. 係咪意大利雪糕有特別flavor? 我都想試試呢! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,有部份雪糕店主打新奇口味,完全估佢唔到,真係好多款架

      刪除
  8. Siena有古城之稱,當地政府保育得好好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,而且呢度整咗好多方便遊客嘅設施,好細心

      刪除
  9. d雪糕堆到咁, 好想知佢"不"出黎比人!haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 意大利雪糕比較軟身,筆果時,有啲似裝修師傅man灰咁架

      刪除
  10. 很有中世紀風味^^
    雪糕正唔正?

    回覆刪除
  11. 我睇番09年舊blog原來有嚟過,自己都唔記。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你去過好多地方呀!我有時都係咁,再美嘅地方,都敵不過時間

      刪除
  12. 回覆
    1. 係呀,呢度鄉郊景色好靚,自己開車方便啲又可以睇多啲

      刪除