我的網誌清單

2016年1月27日星期三

Verona

離開Toskana,我哋去下一站啦。
Verona係我哋嘅中途站。
這個城市很美,不過我哋時間有限,只可來個快看快閃。
走進舊城,最大最搶眼嘅建築物係Verona Arena(維羅納圓形競技場)。


競技場嘅後面,是購物區。


Piazza Bra。


商店唔少,幾多嘢睇呀。




Piazza delle Erbe,呢個廣場好靚呀!!!








穿過小巷,去看看朱麗葉之家。
Juliet's house wall,劃滿心心,寫上自己跟情人嘅名字,也有不少人留下情書。
不過,大概是剛剛清理過,因為誇張時,整個牆身都鋪滿情書。


Juliet's balcony(朱麗葉的陽台)。


可憐嘅茱麗葉銅像,經常被人非禮,因為傳說話非禮佢會得到好運。。。


走返出大街看看。



再去睇睇Piazza dei Signori。



有聖誕市場呢。








王子大讚呢度靚,又有好多嘢未睇,下次再來過。


20 則留言:

  1. 老眼昏花, 初時將維羅納睇左娥羅納, 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 娥羅納。。。英??我都唔記得有呢個產品啦

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢度都幾多檔口喎,個聖誕市場啲精品仲好靚添,真係估唔到

      刪除
  3. Piazza Bra.....仲以為係巴嘅專賣場。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,如果歐洲有個鋪滿巴巴嘅廣場,都幾震撼

      刪除
  4. 呢度又真係幾多嘢睇,而茱麗葉個樣唔錯,難怪啊…呵呵…呵!

    回覆刪除
  5. 好靚!下次落意大利可以用 Verona做中途站 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢度可以留一晚呀,好多嘢睇,值得嚟
      其實我哋去果時天陰陰都覺得靚,如果天氣好,應該會勁靚

      刪除
  6. 欧洲国家没去过,
    只知道他们的建筑都是高。大。壮。
    而且都很有历史

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實中國啲建築歷史長的㗎,不過可能呢度興建時用料認真,而且保存得好,受破壞少,所以依家睇仲係好靚

      刪除
  7. " Romeo Romeo, where art thou Romeo "

    回覆刪除
  8. 這裡都很冷呀, 可能會下雪喎.

    以朱麗葉銅像上光白的地方看, 有很多人想入菲菲, 但也有些人只摸手臂..... 如果我夠高, 我會摸摸下巴, 哈哈哈.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 朱麗葉好慘呀,睇資料話佢俾人摸到崩壞,要定期維修呀

      刪除